#1 Skrevet April 5, 2007 Skal godkjenne jettaen med 1,8 gti 8v motor fra golf 1 eller 2 så fort som mulig. Noen som har en slik motor? tilstanden trenger ikke å være bra. Kan også låne en motor mot betaling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2007 visst du får tak i en er eg inntressert i å kjøpe den av deg etter du har fått den registrert regner med at du skal bruke 16v motorn etterpå ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2007 Det er en mulighet for det jah Blir 16v tilslutt jah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2007 har en golf 2 gti 8v som er komplet så du kan få kjøpe hele bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2007 kan få låne min om du henter den der den ligger sammen med alt det andre og frakter det til meg etter på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2007 Blir litt langt å reise, men kan tenke på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...