#1 Skrevet April 5, 2007 Hvorfor sitter dette loddet (antar det er det) på gir linken på girkassa. (så vakkert markert med rødt i paint) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 5, 2007 Det er vanlig med lodd på overføringer fra spak til gearkasse. Dette for lettere å få bilen i gear og gi en mer kontant tilbakemelding til armen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2007 Det er vanlig med lodd på overføringer fra spak til gearkasse.Dette for lettere å få bilen i gear og gi en mer kontant tilbakemelding til armen din. Takker for svaret, det vil ikke medføre noe store problemer å fjerne dette??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 6, 2007 heh..du vil merke det jo.. mister en del av hvor presis den virker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 6, 2007 heh..du vil merke det jo.. mister en del av hvor presis den virker.. Oki er litt lysten på å redusere mengden av dritt i motor rommet. Og kan vel si at det loddet var det første jeg bet meg merke i, hmmmm skal prøve å fjerne det og finne ut faktisk hvor mye det har å si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2007 Mulig det også skal redusere overføring av små vibrasjoner fra motor/gir og til girspaken ? La oss høre hva effekten av å fjerne det blir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 7, 2007 Fjerna det på treern jeg hadde(16V), og merka absolutt ikke forskjell i det hele tatt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2007 kalles vel utlingningsvekt.. funker helt fint å kjøre uten.. de første 02A kassene i passat hadde iallefall ikke dette "loddet" og funker helt fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...