Hvilken farge på S6 listene

Anbefalte innlegg

Hvilken farge syns folket jeg skal ha på S6 listene mine ???

1. Bilen Farge

2. Alu look

3. Andre forslag

DSC00214.jpg

DSC00210.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilens farge,helt klart. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilens farge :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilens farge helt klart. Syntest ikek de på bilda kledde bilen i det hele tatt. det er nå min mening iallefall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går nok for å lakke de i bilens farge ja.... ble ikke så kledelig med de nye felgene , passa bedre sammen de blanke felgene jeg hadde i fjor....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjern takreails, bort med alt chrome og børsta stål. Ha det heller svart/bilens farge. S-listene også bilens farge.: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville ha gått for Alu-look jeg, synes det gjør seg veldig da det bryter litt med alt det andre gråe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjern takreails, bort med alt chrome og børsta stål. Ha det heller svart/bilens farge. S-listene også bilens farge.: ja :

Er du full? : klø :: haha :

En A6 uten rails ser jo helt natta ut! Min ble levert uten rails, og jeg kan skrive under på at det er iallefall ikke kledelig. Ble en helt annen bil når railsa ble montert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for Alu look...

Syns det ser bra ut slik det er jeg, ser kansje litt anerledes ut i virkeligheten en på bilde men... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du full? : klø :: haha :

En A6 uten rails ser jo helt natta ut! Min ble levert uten rails, og jeg kan skrive under på at det er iallefall ikke kledelig. Ble en helt annen bil når railsa ble montert.

Er helt edru jeg!! men smaken er delt. Lenge leve "Clean look", noe av det flotteste jeg ser er en bil med skikkelig gjennomført "clean look". Min ble også levert uten rails, synes at resultatet ellers begynner å bli ganske bra "clean" og.(se carprofile'en i signaturen min)

Å fjerne takrails slår helt klart positivt ut på alle biller synes jeg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er sånn det er med smaken, og det syntest jeg er helt greit : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takrails blir ikke fjernet, er alt for mye styr... men det ser bra ut på din bil...

derfor blir alu speilene sittende , listene rund vinduene forblir blanke og takrails blir værende...

Det som skal gjøres er :

Lakke S6 listene i bilens farge....

Montere RS6 frontfanger fra Dietrich

Lakkere S6 grillene oppe og nede Sorte...

Spørsmålet er da om jeg skal ta med ramma på grillene sorte også og beholde audi ringene blanke... eller beholde rammen blank og ringene sorte , og sorte ringer på bakluka...

Hva syns folket om dette ???

Bilde av fronten slik den nå er

main_737157441445bb19384e7e.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis grillene er den koks/titangrå som jeg tror synes jeg du skal beholde den fargen. Behold også den blanke ramma og la ringene være blanke.

Du har såpass mye chrom/alu på bilen at det passer fint inn med grillene som de er. Chrom/alu passer også meget godt til fargen på bilen din.

Jeg ville også beholdt S6-listene i alulook. Dette er nå min mening.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville helt klart beholdt de i alulook. krom/alu i kombinasjon med den fargen du har på bilen er helt perfekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får gå litt i tenkeboksen her tror jeg...: klø :

Som Ørjan sier så står Alu/Chrom meget bra sammen med fargen på bilen....

så tror det blir alu-look på listene ja....

Grillene blir nok lakkert i sort , men beholder blanke ringer og rammer...og så kommer det på blanke ringer på bakluka igjen også...

Tror jeg da også kommer til å ta å lakke alle listene innvendig i alu-look også , fjerne carbon look folien...så blir det gjennomført stil i alu-look på hele bilen : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.