Selger Sharif SLR Maclaren replica-felger?

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på om Sharif selger SLR Maclaren turbin replica-felger med dekk ??? Hjemmesiden hans er jo ikke akkurat så bra med info på da :rolleye: De felgene ser slik ut.......

lorinser-turbin.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat av meg kjøpte seg slike i 18" på Passat i for 1-2 år siden, kledde bilen veldig godt faktisk! :)

Han handlet de på Interdekk, mener å huske at de kostet litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.johsbjerkerekvisita.no/felger/bilder/JBR_replica/nye_2006/MB_TWIST.jpg

Lagervare hos oss i hvertfall.

Og de er pene på passat også, hvis det var tanken

sender deg en pm også.

Med tanke på Passelaten ja ;) Orginale Lorinser LM6 (som de heter orginalt) koster jo skjorta og enda litt til....et eks. fra Ebay : 2 stk 8,5 og 2 stk. 9,5x19 UTEN dekk til den nette sum av 3700 euro (pluss frakt fra Tyskland....: eek : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fundert litt på hvordan de der kan bli seende ut på VAG selv, synes felgene er skremmende lekkre!

Sist gang jeg så dem var på en SLR i Oslo dog, ble kanskje litt satt ut av hele opplevelsen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MAM har desse felgene..MT13

8X18: 2250.-

8X19: 2750.-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser dekkspesialisten har disse og.. Og ikke så ille pris heller syntes jeg. annonserer mye på finn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser dekkspesialisten har disse og.. Og ikke så ille pris heller syntes jeg. annonserer mye på finn
Joda er klar over det,men har ingen erfaring med de......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke at jeg har handlet mye hos de( http://www.dekk-spesialisten.com ), men de selger SINNSYKT med felgpakker og sender raskt over hele landet..
Har ikke hørt om hverken positive eller negative erfaringer med de............derfor er jeg litt skeptisk til å handle med de. Men for all del,de selger sikkert masse felgpakker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.