el feil på audi 80, 88mod, trenger litt råd

Anbefalte innlegg

Det hele startet med at en sikring gikk!

Den som går til instrument lyset og skilt lyset er på 5amp. Denne kursen er cd/mp3-spillern også koblet til av en eller merklig grunn.

Byttet sikringen og kjørte fra bensin stasjonen rett ved møller på slependen for de som er lokal kjent:p kom meg til sandvika og skulle oppover e16 til rykkinn da jeg gidde litt gass og spilte litt høy musikk så gikk den igjen. Fikk kjøpt meg en ny en og tenkte ikke noe mere over det.

Gikk et par dager og merket ikke noe, helt til en kompis komenterte, du kjører med ryggelyset på: klø :

Tenkte at kontakten/bryteren når du setter bilen i revers hadde hengt seg opp.

Når jeg satt den i revers lyste rygge lyset litt sterkere.

Så merket jeg at hvis jeg skrur av lys bryteren(av/parklys/kjørelys) og da slukker jo instrument lyset og spilleren siden den er koblet til samme(vet ikke om skiltlyset slukker) og så setter den i revers så skrur instrument lyset og spilleren seg på igjen, mens front lysene skrur seg av(usikker på om de skrur seg helt av eller parklys som blir skrudd på) tar jeg den ut av revers så kommer front lyktene på og instrument lyset av(man kan ikke skru lysene helt av selv om bryteren er helt nede) hvis jeg har lysene på, så skjer det ingen ting bortsett fra at ryggelyset blir litt sterkere når jeg setter den i revers.

Men hvis jeg har den i revers og skal skru av motoren, så går ikke det uavhengig av hvordan lysbryteren står: klø : :P

kutter hvis strøm fra batteriet eller noe men motoren går og det lyser litt dårligere på alt.

men tar jeg den ut av reversen så stopper den.

sikkert mye skriveleif her men men.

Tips motas med stor takk!:)

edit: gidder ikke lage en ny post om det.. men jeg knakk en hjul bolt i sted da jeg byttet dekk. det var på vei inn igjen etter at jeg hadde byttet dekk. er kanskje 1cm som er inne i navet da den knakk.Noen tips om hvordan få fjernet den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville ha sjekket litt i området ved hensel til koffertlokket, da ledningene går i samme strømpe der. Det var i hvertfall problemet på 90`n. og 100`n til guttevalpen( Ståle Bergh medlem nr11208)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, skal få tittet på det imorgen, takk skal du ha!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.