hvor mye senker man en Passat 2000 mod stv?

Anbefalte innlegg

kommer nok i løpet av en mnd tenker eg.

senker da 55-40. da vil bilen bli ørlitegranne lavere fremme enn bak i hjulbuene.

det syns jeg ser bedre ut enn om man senker 40-40 og det da ser ut som at bilen stailer!:o

For å gjenta meg selv, min bil med 55/40 er ikke ørlite lavere forran enn bak, den er ganske mye lavere forran enn bak, såpass at jeg faktisk ikke synes det er så veldig pent, blir nesten Volvo look av det : vinke : Men nå har jeg FK og ikke HR, mulig HR sitt senkere "penere"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden belyser litt av det jeg også syns er en utfordring. Nemlig variasjonen på enten senkesettene og/eller måloppgivelsen til eierne av bilene. Opplever at noen som sier de har senket 50/30, men den bilen er lavere enn den som liksom skal være senket 75/45 f.eks. Varierer så utrolig mye.

her tror jeg faktisk man må bare satse og prøve selv..

prøvd å google litt dette her og.. like mye variasjon.. hmm: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

f... jeg vil ha nytt senkesett:(

Senkesettet som sto på denne Passaten min ble solgt til en annen på forumet her rett før påske. ;)

Som sagt tidligere gikk jeg for justerbart. Du får da det resultatet du selv ønsker. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til å bestille 50/40 kit fra H&R. Jeg tør ikke ta 60/40.. : rolleyes

40/40 blir litt baktungt. Samme med 35/35. Har sett bilder av en nylig senket passat. Senket 35/40 ( altså lavere bak enn forran ) og den ble relativt jevn.. MERKELIG.

For de det ikke haster for så poster jeg bilder når det er montert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir spennende å se hvordan det blir med 50/40 fra H&R.

Selv har jeg gravd litt ekstra i lommeboka og bestilt justerbart fra FK.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til å bestille 50/40 kit fra H&R. Jeg tør ikke ta 60/40.. : rolleyes

40/40 blir litt baktungt. Samme med 35/35. Har sett bilder av en nylig senket passat. Senket 35/40 ( altså lavere bak enn forran ) og den ble relativt jevn.. MERKELIG.

For de det ikke haster for så poster jeg bilder når det er montert.

hei, har du bestilt? hvor har du tenkt å bestille og hva må du ut me?

mvh ROGER

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte idag fra Autopower. 50/40 kit fra H&R. koster meg rundt 5500,-.

Regnet på hva det ville koste med komplett kit fra fahrwerke. Med moms ville det kostet minimum det samme.

Lettere å ha med et norsk firma å gjøre også syns jeg. Kanonhyggelige folk! Anbefales sånn sett. Om de leverer får vi se, men regner med det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte idag fra Autopower. 50/40 kit fra H&R. koster meg rundt 5500,-.

Regnet på hva det ville koste med komplett kit fra fahrwerke. Med moms ville det kostet minimum det samme.

Lettere å ha med et norsk firma å gjøre også syns jeg. Kanonhyggelige folk! Anbefales sånn sett. Om de leverer får vi se, men regner med det!

Blir helt knall dette Thomas!

Gleder meg til å se når dette er montert : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.