Anbefalte innlegg

Endelig er den rette årstida i anmarsj selv her på snaufjellet:p Etter full runde utvendig med polering og voksing i helgen var det på tirsdag klart for årets første vask ute i hagen, det var fint det:) (sorry-litt dårlig bildekvalitet, løper stadig rundt med mobilen...)

God vårpuss alle mann!

bil-1.jpg

sidejpg.jpg

andreside.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

legger inn et par til... sjekk syltelabbmerket på linsa på bilde nummer en...;)

bakskj.jpg

panser.jpg

panser2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blank og fin!

Skjønner godt at du kjører Allroad.. For noen veier : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blank og fin!

Skjønner godt at du kjører Allroad.. For noen veier : eek :

He-he, ja her går det mest på traktorføre.. det verste er at de fleste er fra min egen innkjøring:rolleye: full harv av hagen i fjor, men gi meg et par måneder så er belegningssteinen på plass:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En tur ned den veien, så opp å vaske igjen;)

Kan jo fortelle om min første utevåsk i vår------------> Fortsettelse om en mnd....:o

Her er det scooterføre så det holder...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he-he, jeg kjører i 2,5 km i timen fra postkassa og inn med ekstremt fokus på å ikke svinge på rattet...:P Angående vårvask skal man vel ikke klage her nede likevel, du får oppdatere når vi kommer dit:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle liksom vaske og polere her og men så klikka det for værgudene i natt........

Så nå regner og sludder det ..

DSC00433.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, nå har det klikka for de her også og snøværet satt i gang.. det var den vårvasken...: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var hele lørdagen gått med til å skaffe seg blank bil og kledelig rødfarge over ørene : cool :

nyskura.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rødfargen ved øra skal jeg ikke utale meg om, men bilen ble virkelig pen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rødfargen ved øra skal jeg ikke utale meg om, men bilen ble virkelig pen;)

Takker for det. Det begynte å klø rimelig bra i fingrene når du la ut dine bilder.

Nedturen er vel at nå ser jeg det stygge trynet mitt hver gang jeg står foran bilen, men det går vel fort nok over. : smil :

nyskura2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.