#1 Skrevet April 6, 2007 Tenkte je først kunne høre om noen her kunne tenke seg aluringer i dashen.. Er hvertfall til speedometeret, turteller samt et par mindre ringer som sikkert er til voltmeteret og vanntemp. Gir de bort da jeg ikke gidd å montere dem fordi jeg skal selge bilen. Har såvidt åpnet og sett på dem, aldri blitt brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2007 PM sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2007 Det gikk jo fort... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2007 er disse borte nå eller? Hvis ikke så kan jeg stikke innom Raufoss etter dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2007 Dem er nok borte dessverre. Så egentlig så kan vel hele denne tråden slettes fordi den egentlig ikke hører hjemme her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...