#1 Skrevet April 7, 2007 Har bestillt meg KW sitt coiloversett til min 02 Passat TDI 4 Motion. Bilen har gått snart 190000 km, så spørsmålet mitt er om hjullagera tåler at jeg senker bilen? Senka nemmelig en Astra STV jeg hadde før, og da rauk begge hjullagera fremme så og si med en gang (satte også på 16" felger...) Har også tenkt og invistere i noen 19" felger nå til sommern. Pendler med bilen hver dag, så er litt seigt viss hjullagera ryker... Kan jo ver at grunnen til at hjullagera rauk på Opel`n var feil innpress på felg? Den kjærra hadde forresten gått 170000 km. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2007 Mitt hjullager røyk ikke før 350000km og bilen har vært senka siden 150000km Så det er bare å kjøre til det ryker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2007 Okai, tror kanskje det var litt feil innpress på felga jeg putta på Opel`n også... Så var nok kanskje det som gjorde utslaget... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2007 skal ikke ha noe med senking å gjøre dette.. men på astran.. husket dere å dra til drivakslene med riktig moment da? eneste ekstra belastningen som skjer på lagera er pga mere negativ camber... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2007 skal ikke ha noe med senking å gjøre dette.. men på astran.. husket dere å dra til drivakslene med riktig moment da? eneste ekstra belastningen som skjer på lagera er pga mere negativ camber... Gjorde det ja, allt vart gjort by the book! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...