#1 Skrevet Juli 21, 2004 Hva er raskest rute til Lånke fra Trondheim egentlig. Er det "kystvegen" på 30 mil? (Her må man over med ferje eller??) Eller via Dombås? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2004 Ja, først kjører du kystveien ned til Ålesund, så videre til Dombås. Deretter strake veien fra Dombås og opp til Trondheim og videre til Stjørdal.... Hvor da altså Lånke er.... Hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2004 Opprinnelig postet av Thomas H Stranden Ja, først kjører du kystveien ned til Ålesund, så videre til Dombås. Deretter strake veien fra Dombås og opp til Trondheim og videre til Stjørdal.... Hvor da altså Lånke er.... Hehe! Fy f!!! :rolleyes: V M I O P P G I T T!!!!! Tydelig at jeg ikke er best i geografi akkurat.. Finnes Lånke på kartet da?? Dritflau. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2004 33,7 km på E14 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2004 Opprinnelig postet av Sverre Andre Blindheim 33,7 km på E14 Også kjent som E6 :-) Alternativt kan man kjøre gamleveien, da slipper man å betale 30 kr hver vei i bompenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2004 Cluet her er at jeg visste ikke hvor Lånke var.. he he.. Men nå vet jeg det. Ikke altfor kjent utafor Trondheim visstnok. Men nå vet jeg hvor jeg kjører. Når starter sakene?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2004 De har banen fra 09-18 på lørdag, men de fleste kommer vel oppover på fredag kveld, så er vi litt sosiale også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2004 Må nok tilbringe litt quality-time med dama fredag kveld. Men tar turen i morgen. Mitt første biltreff, så det blir nok skoj. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...