Alarm som går i tide og utide

Anbefalte innlegg

Alarmen går i tide og utide, og har fått tips fra Møller om at dørbryterene kan være litt ustabile.

Har lagt merke til når jeg lukker og låser forskjellig oppførsel på dioden som blinker i døra.

Noen ganger lyser den konstant en stund, for så å starte å blinke en gang hver 2-3 sekund.

Andre ganger så blinker den fort 8 ganger, for så å blinke bittelitt saktere en stund, for så å gå over til blink hver 2-3 sekund.

Aner meg at dette sier meg noe om at en bryter eller dør ikke er skikkelig lukket, og kan lede meg til hvor jeg skal feilsøke videre.

Noen som kjenner til noe omkring dette. Jeg har ikke VAG-kom, og får ikke sjekket det med det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette original alarmen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er det.

Har lest endel på audiforums.com, og jeg er ikke den eneste virker det som. Er noe brytere visstnok, og alle sier en må inn med VAG-com og lese ut loggen for alarmen. Så må vel det da.

Den skal visst inneholde hvilken bryter som trigger alarmen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre ganger så blinker den fort 8 ganger, for så å blinke bittelitt saktere en stund, for så å gå over til blink hver 2-3 sekund.

Dette skal den vel gjøre. Gjør min og det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problemet.. Men har alle dører fungerer helt fint og låser opp og igjen når de skal, men har masse feil i vag-com.. Irriterende når den begynner om natta! Men den skrur seg av etter ganske kort tid heldigvis..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke den skal blinke slik veldig til å begynne med. Mener å huske at før så har den lyst noen sekunder, for så å blinke medium fort, og så gå over til sakte blink etter ca 30 sekunder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.