#26 Skrevet Mai 6, 2007 Det er bra, å folk er velkommne uansett om dem har bil til 2000 eller 1mill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 29, 2007 Nærmer seg nå, håper ingen har glemt det!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 29, 2007 Jeg hadde faktisk glemt det. Såg bare datoen og tenkte, fan 1. juni! Er jo ikke lenge til! Men passer bra! Har fri hele helga så! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 31, 2007 Mange som kommer? Jeg vurderer sterkt å dra hit en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 31, 2007 Treffet er da avlyst. Fikk melding av Morten for en stund siden. Hvorfor, det må dere spørre han etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 31, 2007 grunnen er at je ikke gidd å ha noe ansvar vis det kommer noe purk å dritt, siden vi ikke har fått spurt om plassen der. men om folk vil komme er det bare å ta seg en tur, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 31, 2007 Kommer nok å kikker en tur jeg iallefall. Ser om det står til liv på torget : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 31, 2007 Siden det er dritvær og bilen sku vært ren til eu-kontroll imorra holder jeg meg hjemme gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 31, 2007 Siden det er dritvær og bilen sku vært ren til eu-kontroll imorra holder jeg meg hjemme gitt Nå er jo treffet imorra kveld da (om det blir noe).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 31, 2007 dritvær idag trenger ikke være dritvær imorra. Vi skal nok få til noe folk tenker jeg. Streetmeet er streetmeet. Er ingen som er arrangør på streetmeet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 31, 2007 Nå er jo treffet imorra kveld da (om det blir noe).. Opsann..Tenkte visst feil angående dato ser jeg! eha! Selvfølgelig er treffet imorrakveld! My bad! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 31, 2007 Er med jeg om jeg får igjen bilen til da... Btw noen som veit om en som kan hel lakkere en audi a4 ? Bilen lider så meget pm snarest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 1, 2007 Selv om det visstnok er "avlyst", får dere bare komme:) Virker som mange kommer allikevel, tross i at det er "avlyst". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 1, 2007 Vi kommer en liten kolonne fra hadeland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 1, 2007 Høres knall ut:) Da blir det nok noen folk allikevel da. Dra med dere masse folk og møt opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 1, 2007 bare bra det:) men nå er det IKKE mitt annsvar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 1, 2007 Hvordan er været der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 1, 2007 Hvordan er været der? Opphold nå Så helt greit. Tror sola stakk så vidt frem ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 1, 2007 Det har vært opphold i hele kveld.. Var noen greie biler der... bl.a en GMC med 24"!!!! felger Mye rart også må jeg innrømme, men det er jo underoldning det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 1, 2007 Noen som har litt bilder da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 2, 2007 Noen som har litt bilder da? Tenkte jeg skulle ta bilder, men glemte helt av det. Ble faktisk en del biler, tross i at treffet var avlyst. Hadelandskara kom jo litt sent, men de kom som forventet med høy standard på bilene sine:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juni 2, 2007 Tenkte jeg skulle ta bilder, men glemte helt av det. Ble faktisk en del biler, tross i at treffet var avlyst. Hadelandskara kom jo litt sent, men de kom som forventet med høy standard på bilene sine:) Ikke alltid det er viktig å være først. Men kan ikke si at standarden var altfor høy med så møkkete biler da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juni 2, 2007 Nei, det er jo sant. Bedre sent enn aldri:) Dere hadde i det minste noe å vise frem under møkka, noe jeg definitivt ikke har: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...