#26 Skrevet Juli 27, 2004 ser litt annerledes/uvant ut, men ganske pent egentlig. En bra variasjon ift. de svarte som alle andre har. Hilsen Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 27, 2004 tror nesten originale med oransjt og hvitt felt blir bedre enn rødt slik som på den, men aller beste med sorte da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 27, 2004 var innom torshov i dag, for å levere tilbake duplicolor rødlakken, men han påsto hardnakket at den var til å påføre på utsiden av lysa og at den alldrig ble rosa/flasset av... hmm.... den da'n tenkte jeg. lurer allikevel på om jeg skal gjøre et forsøk, har jo sånn lakk til å fjerne det med igjen hvis det skulle gå dritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 27, 2004 Slik ser det ut da jeg sprayet rød lakk utenpå de org baklyktene mine, synes det ble ganske bra, Men som sagt tidliggere i tråden, er at de lyser rosa da jeg skal rygge, og helt rødt da jeg blinker. Ikke noe politiet helt liker å se på teknisk kontroll. menmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 27, 2004 Min mening, lakker med rød lakk over lyktene, ikke sot, mye finere med rød helt rød, kler bilen bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 28, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Sånn kan det se ut på min bil... Tanker om dette? utn den røde lista blir d kanskje pent, men d var d ikke nå... har forressten en xtra svart list såmm d står coupe på å har tåkelys om noen vet av en audi-fan i nød! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 28, 2004 jeg valgte å gjøe det på denne måten. brukt folia tec. er meget fornøyd med resultatet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 28, 2004 Da jeg sota baklyktene på 80'n så blandet vi svartlakk i klarlakk og sprøytet det på lyktene, dette fungerer veldig bra, det funker sikkert på samme måte hvis man blander med andre farger. Men ikke gjør som meg å bland i for mye lakk, ble veldig svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 28, 2004 Jeg har rød Duplicolor-lakk på baklyktene på corradoen min, og vi maskerte ryggelysene. Du kan gå i profilen min og se bilde om du vil. http://www.vwaudi-club.no/?s=sebil&bilID=987 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 28, 2004 Opprinnelig postet av Hallvar Hellesø om noen vet av en audi-fan i nød! Har det noe å si om man er nøden Audi fan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 28, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Har det noe å si om man er nøden Audi fan? næj da men har man rød plate bak vil jeg tro man er d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 28, 2004 Opprinnelig postet av Ole Christian Wold jeg valgte å gjøe det på denne måten. brukt folia tec. er meget fornøyd med resultatet. er det den røde til høyre? (bilen altså?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 28, 2004 ser ut som en skropel! den røde altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 28, 2004 Opprinnelig postet av Hallvar Hellesø utn den røde lista blir d kanskje pent, men d var d ikke nå... har forressten en xtra svart list såmm d står coupe på å har tåkelys om noen vet av en audi-fan i nød! Da prøver vi på nytt (skal legge det i bakhodet at du har en sort list til overs) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 28, 2004 Gå for rallystuket med sota du Per.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 28, 2004 Har du prøvd m glass maling i en hobby butikk, fungerte på minne gamle lamper for 5--6 år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 28, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Gå for rallystuket med sota du Per.. Sota lykter har jeg jo i dag! Og det har nesten alle andre Coupeer her i landet også! På tide å prøve noe nytt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 28, 2004 Opprinnelig postet av Kaja Marlene Nilseng Jeg har rød Duplicolor-lakk på baklyktene på corradoen min, og vi maskerte ryggelysene. Du kan gå i profilen min og se bilde om du vil. http://www.vwaudi-club.no/?s=sebil&bilID=987 Titta på bildene nå. Akkurat sånn jeg ville det skulle bli! Da prøver jeg det, så får tiden vise om det holder mål. Brukte du klarlakk utenpå det igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 28, 2004 Opprinnelig postet av Robin Stoneman Titta på bildene nå. Akkurat sånn jeg ville det skulle bli! Da prøver jeg det, så får tiden vise om det holder mål. Brukte du klarlakk utenpå det igjen? Ja for det ble litt kant rundt ryggelysene, kjedelig om det kommer en steinsprut eller noe og river med seg lakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 2, 2004 da er de lakkert! tror jeg brukte over 12 strøk for å få det like rødt som det under. Avsluttet med et lag klarlakk. Tror det blir bra! bilder kommer imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 2, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Gå for rallystuket med sota du Per.. jeg kan ikke bli mer enig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet August 2, 2004 Ok. Da er jeg ferdig! Har bare et spørsmal til... Skal jeg lakkere den nederste stripa som er rød i utganspunktet med samme lakk så det blir mest mulig likt? Eller skal jeg gi meg mens leken er god? Her er hvertfal resultatet: Edit: Resultatet er egentlig mye bedre, men på grunn av komprimeringa av bildet ser det litt crappy ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 2, 2004 et til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet August 2, 2004 enda ett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet August 2, 2004 og enda ett puh... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...