lakkere baklys på corrado

Anbefalte innlegg

ser litt annerledes/uvant ut, men ganske pent egentlig. En bra variasjon ift. de svarte som alle andre har.

Hilsen Andreas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror nesten originale med oransjt og hvitt felt blir bedre enn rødt slik som på den, men aller beste med sorte da... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var innom torshov i dag, for å levere tilbake duplicolor rødlakken, men han påsto hardnakket at den var til å påføre på utsiden av lysa og at den alldrig ble rosa/flasset av... hmm.... den da'n tenkte jeg. lurer allikevel på om jeg skal gjøre et forsøk, har jo sånn lakk til å fjerne det med igjen hvis det skulle gå dritt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik ser det ut da jeg sprayet rød lakk utenpå de org baklyktene mine, synes det ble ganske bra, Men som sagt tidliggere i tråden, er at de lyser rosa da jeg skal rygge, og helt rødt da jeg blinker. Ikke noe politiet helt liker å se på teknisk kontroll. menmen :D

IMG_5105.JPG

IMG_5106.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min mening, lakker med rød lakk over lyktene, ikke sot, mye finere med rød helt rød, kler bilen bedre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Sånn kan det se ut på min bil... Tanker om dette?

Baklykt2-vi.jpg

utn den røde lista blir d kanskje pent, men d var d ikke nå... har forressten en xtra svart list såmm d står coupe på å har tåkelys om noen vet av en audi-fan i nød!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg valgte å gjøe det på denne måten. brukt folia tec. er meget fornøyd med resultatet.

baklys min.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg sota baklyktene på 80'n så blandet vi svartlakk i klarlakk og sprøytet det på lyktene, dette fungerer veldig bra, det funker sikkert på samme måte hvis man blander med andre farger. Men ikke gjør som meg å bland i for mye lakk, ble veldig svart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hallvar Hellesø

om noen vet av en audi-fan i nød!

Har det noe å si om man er nøden Audi fan? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

Har det noe å si om man er nøden Audi fan? :D

næj da :D men har man rød plate bak vil jeg tro man er d ;):D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Christian Wold

jeg valgte å gjøe det på denne måten. brukt folia tec. er meget fornøyd med resultatet.

er det den røde til høyre? (bilen altså?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som en skropel! den røde altså :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hallvar Hellesø

utn den røde lista blir d kanskje pent, men d var d ikke nå... har forressten en xtra svart list såmm d står coupe på å har tåkelys om noen vet av en audi-fan i nød!

Da prøver vi på nytt

(skal legge det i bakhodet at du har en sort list til overs)

baklykt3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå for rallystuket med sota du Per.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd m glass maling i en hobby butikk, fungerte på minne gamle lamper for 5--6 år siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sota lykter har jeg jo i dag! Og det har nesten alle andre Coupeer her i landet også! På tide å prøve noe nytt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kaja Marlene Nilseng

Jeg har rød Duplicolor-lakk på baklyktene på corradoen min, og vi maskerte ryggelysene. Du kan gå i profilen min og se bilde om du vil.

http://www.vwaudi-club.no/?s=sebil&bilID=987

Titta på bildene nå. Akkurat sånn jeg ville det skulle bli! Da prøver jeg det, så får tiden vise om det holder mål. Brukte du klarlakk utenpå det igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Robin Stoneman

Titta på bildene nå. Akkurat sånn jeg ville det skulle bli! Da prøver jeg det, så får tiden vise om det holder mål. Brukte du klarlakk utenpå det igjen?

Ja for det ble litt kant rundt ryggelysene, kjedelig om det kommer en steinsprut eller noe og river med seg lakk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er de lakkert! tror jeg brukte over 12 strøk for å få det like rødt som det under. Avsluttet med et lag klarlakk. Tror det blir bra! bilder kommer imorgen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan ikke bli mer enig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Da er jeg ferdig! Har bare et spørsmal til... Skal jeg lakkere den nederste stripa som er rød i utganspunktet med samme lakk så det blir mest mulig likt? Eller skal jeg gi meg mens leken er god? Her er hvertfal resultatet:

Edit: Resultatet er egentlig mye bedre, men på grunn av komprimeringa av bildet ser det litt crappy ut.

hpim1668.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.