#1 Skrevet April 7, 2007 Er det noe jeg kan ha på rattet for at det skal bli finere? går det feks å bruke svart skokrem, eller er det dumt å bruke på ratt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2007 Gjør som i Garden (smelte inn skokrem i rattet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2007 Gjør som i Garden (smelte inn skokrem i rattet) hvordan gjør du dette da? lusrer på det samme selv med skinnrattet mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2007 hvordan gjør du dette da?lusrer på det samme selv med skinnrattet mitt Dette var ment som en tull, men tviler ikke på at det lar seg gjøre. Jeg ville nok kjøpt nytt ratt ja. Ingenting er som å holde i ett nytt ratt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2007 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2007 En eller annen tråd her omhandlet det samme. Der var det såvidt jeg husker noen som hadde brukt svart silkematt lakk med godt resultat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2007 Dette var ment som en tull, men tviler ikke på at det lar seg gjøre. Jeg ville nok kjøpt nytt ratt ja. Ingenting er som å holde i ett nytt ratt:) Enig! Var helt herlig og få bort det slitte org rattet og inn med ett splitter nytt TT ratt m/Airbag,likt som ditt ser jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...