#1 Skrevet April 7, 2007 http://www.conexx-video.de/shop_neu/downloads/files/mvi_1715.avi Noen som kjenner til hvordan denne funker? Er det den ene demperen som er el-motor, trykkluft, hydraulikk eller?? Hadde vært fint å hatt i andre stasjonsvogner også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2007 http://www.conexx-video.de/shop_neu/downloads/files/mvi_1715.avi Noen som kjenner til hvordan denne funker? Er det den ene demperen som er el-motor, trykkluft, hydraulikk eller?? Hadde vært fint å hatt i andre stasjonsvogner også. Er el.motorer som er ORGINAL-montert (ekstra-utstyr). Det eneste denne modulen fra conexx gjør er at du også kan lukke bakluken med fjernkontrollen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2007 Nye allroad og sikkert også A6 kan også leveres med slik funksjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2007 lurer litt på dette jeg også.. hadde vært moro å satt på passaten.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2007 lurer litt på dette jeg også.. hadde vært moro å satt på passaten.. hehe Prøver igjen. Conexx leverer ikke et ettermonteringssett for el.baklukeåpning. De leverer kun en modul som gjør at du også kan lukke bakluken med fjernkontrollen. Dette forutsetter at du har ORGINAL-montert el.bakluke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2007 Prøver igjen. Conexx leverer ikke et ettermonteringssett for el.baklukeåpning. De leverer kun en modul som gjør at du også kan lukke bakluken med fjernkontrollen. Dette forutsetter at du har ORGINAL-montert el.bakluke. jeg tror du missforsto meg litt. jeg er intresert i å finne ut litt mere om dette, så jeg kan se om det er noen mulighet for å ettermontere dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2007 jeg tror du missforsto meg litt. jeg er intresert i å finne ut litt mere om dette, så jeg kan se om det er noen mulighet for å ettermontere dette. Ok, da beklager jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2007 Kanskje har noen en tegning..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 9, 2007 Phaeton har vel dette orginalt også. "Bare å finne en på huggern da" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 9, 2007 Q7 har vel en tilsvarende løsning på hengerfestet også ? Elektrisk det også.......vinner jeg i Lotto så blir det Q7. Går en ABT AS7 (Q7) her i byen.........fet skute!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 9, 2007 Du kan bestille el åpning/lukking av bakluke på nye Passat fra fabrikk. Tror det koster ca 4000,- Så da er det vel kanskje en mulighet for å ettermontere også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...