#1 Skrevet Juli 21, 2004 http://www.koopracing.com/filmer/getaway_in_russia.avi Sinnsykt stilig:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2004 Polen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2004 Opprinnelig postet av Geir M Danielsen Polen.. Whatever, kul uansett! Kanskje jeg skal prøve noe slikt med Golfen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2004 Dette tyder jo bare på att alt går!!! Selv med en slik bil lager dem prosjekter: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2004 Har sett den filmen en gang tidligere, holdt på å le meg ihjel! Så sinnsykt rått!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2004 haha! Den filmen var helt genial!! Så jævli rå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2004 Stein tøfft! gjort det med en audi 50 hadde vært kult det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2004 sitter golf1 motor og forstilling i baken på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2004 Klassisk film, men jeg håper han har automatgir, det kan være litt skummelt å sleppe det ene rattet for å gire... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 22, 2004 Ler like mye hver gang jeg ser den:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 22, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Klassisk film, men jeg håper han har automatgir, det kan være litt skummelt å sleppe det ene rattet for å gire... Det sitter 2 personer inne i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 24, 2004 Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen Det sitter 2 personer inne i bilen. Bare et par steder i filmen at det gjør det. Mesteparten av tiden sitter han med venstrehånda på "bakrattet" og høyrehånda på "foranrattet". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 24, 2004 hadde nesten vært litt artig å bli stoppet i teknisk i norge med den der. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 24, 2004 Først tror jeg "Alf" og "Freddy" hadde ledd seg skakke med Ali i vrangstrupen, og så hadde de sikkert hentet digitalkameraet og du hadde fått æren av et førstesideoppslag i internavisen for biltilsynet med en humoristisk kommentar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 7, 2004 Denne var morsom ja, men jeg lurer på om det går an å "rygge" med den..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 7, 2004 Hvordan kommer man på at man skal lage en sånn....? Fins ingen grenser for hvor fantasien stopper... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...