Mjøsa: Junior på 16 har fått dilla! (og bra er det!)

Anbefalte innlegg

:) Junior har kjøpt seg einser 82-modell, og trenger i hvertfall nye forskjermer til den. Venstre baklykt er også interessant. Noen i nærområdet som har noen deler liggende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen. Da er skjermene på plass i garasjen i snøværet, og baklyktene forhåpentligvis på vei fra Tyskland (E-Bay) om ikke alt for lenge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres bra ut. sleng ut bilder av villdyret;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Villdyret? Mener du junior eller einseren? Skal prøve å få tatt bilder av bilen imårra. Fargen ligner mistenkelig på "General Green"!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denna må vi se agitt....

De fleste fra Kolbu er jo villdyr, er jo en selv så!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har jo en del einser deler å er i fra kolbu, så du kan bare si i fra vist du trenger noe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Villdyret? Mener du junior eller einseren? Skal prøve å få tatt bilder av bilen imårra. Fargen ligner mistenkelig på "General Green"!

 

Hehe,tenkte på bilen ja;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått rotet med meg kameraet ut og tatt bilder av "villdyret" til junior, og min egen Audi 80 CC, men finner ikke ut hvordan jeg skal få lastet inn bildene her, da hvert av bildene er på over 4 MB! Noen som kan hjelpe?.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått rotet med meg kameraet ut og tatt bilder av "villdyret" til junior, og min egen Audi 80 CC, men finner ikke ut hvordan jeg skal få lastet inn bildene her, da hvert av bildene er på over 4 MB! Noen som kan hjelpe?.

 

Åssen kamera og har du overførings kabel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lastet ned PSP, håper det går bedre nå!

golf 1 d.jpg

audi 80 cc.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.