#1 Skrevet April 8, 2007 Fruen har kjøpt seg en 01 Allroad 2.5tdi tip. Plutselig så gikk sikring nr 5 (nivåregulering, clima, cruise, kombiinstrument+++) Og alt med unntak av stereo, kombiinstrument blir dødt... jeg prøvde å bytte sikringen igjen, og da virket det en stund, også gikk den igjen. Jeg har prøvd å demontere alt med unntak av instrumentet og sikringen går fortsatt. Noen som har vært borti noe lignende, eller noen som vet hvor jeg kan finne el.diagram til denne bilen? Ser på alle svar som hjelp, da jeg ikke får husfred før bilen hennes er som den skal.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2007 Hmm. Var borti noe lignende. Da var det måleren for oljekvaliteten som var def. Prøv å ta av stikkeren på den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2007 Jeg får opp feilmelding på denne i FIS, men hvor sitter denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2007 Her er noen av tegningene som kan kanskje hjelpe deg videre. clima 08.pdf FIS 10.pdf Levelcontrol 14.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2007 Jeg får opp feilmelding på denne i FIS, men hvor sitter denne? Den sitter på bunnpanna! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...