#1 Skrevet April 8, 2007 Sliter litt med å finne ut hva slags felger jeg skal ha på min S2... Jeg er den typen som liker å ha litt sære men enkle felger, gjerne 2-delt og 3-delt og med kant. Tanken har vært RH Turbo P 3-delte, men denne felgen er altfor dyr ny, og vanskelig å finne i riktige dimensjoner brukt.. Ser for meg 18" felger som er 8,5" foran og 9,5" bak. Noen som har noen tips, helt ærlig vet jeg ikke hva jeg skal velge. Gjerne post bilde om dere har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2007 Har nå funnet meg felger.. Hvordan vil 9,5x18 ET35 med 225/40/18 på usenket bil fungere ? Er 9,5x18 med samme dekk på alle 4hjula jeg lurer på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2007 Har nå funnet meg felger.. Hvordan vil 9,5x18 ET35 med 225/40/18 på usenket bil fungere ? Er 9,5x18 med samme dekk på alle 4hjula jeg lurer på. Dett vil hverken fungere eller se bra ut. Bilen er trolig altfor mye og vil subbe med folk og last i. Og så vil det se helt rart pga brede hjul med strekte dekk i komb med kjempeglippe i skjermen. Så en S2 på Romerike her forleden (klubbmedlem mon tro) med de originale S4 B6 (?)-felgene (sånne som Bjørn Badowski har på A4 B6'en sin) og i 8x18 så det skikkelig tøft ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2007 Dett vil hverken fungere eller se bra ut. Bilen er trolig altfor mye og vil subbe med folk og last i. Og så vil det se helt rart pga brede hjul med strekte dekk i komb med kjempeglippe i skjermen. Så en S2 på Romerike her forleden (klubbmedlem mon tro) med de originale S4 B6 (?)-felgene (sånne som Bjørn Badowski har på A4 B6'en sin) og i 8x18 så det skikkelig tøft ut. Vil det ikke gå altså ? Ved mild valsing foran og bak da ? Bilen er forløpig i orginalhøyde, men gewinde skal selvfølgelig på etterhvert.. Har vurdert AVUS felgene i lang tid, men det blir for ordinært, nesten alle har jo dem for tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...