#1 Skrevet Juli 21, 2004 Har satt på nye speil på Coupe'n min..... Er det for feil synes dere..??? http://www.vwaudi-club.no/images/memberCars/5120_11_big.jpg Casper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2004 passet ikke helt på gamle coupeluppen det der.... hilsen forrige eier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2004 Opprinnelig postet av Øyvind Caspersen Har satt på nye speil på Coupe'n min..... Er det for feil synes dere..??? http://www.vwaudi-club.no/images/memberCars/5120_11_big.jpg Casper Feil? JA! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2004 Jeg må få være så ærlig å si at det så helt dumt ut. Jeg strekker meg til lakkerte speil på Coupeen min, men that's it. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2004 Det så mindre pent ut, etter min mening er de originale best... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2004 Opprinnelig postet av Øyvind Caspersen Har satt på nye speil på Coupe'n min..... Er det for feil synes dere..??? Uffda.... Ikke mye støtte for de gitt Blir nok kanskje noen speil til salgs snart da.... De sitter bare prøvemontert foreløpig da heldigvis. Casper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2004 Må nok slenge meg på bølgen.......Synes ikke at det var særlig pent nei, men så synes ikke jeg at de speilene er særlig pene på noen bil!!! Til nød en og annen japsebil. Synes det blir litt for mye "sykkelspeil" jeg. Men det er jo min mening, det viktigste er vel hva du synes!!?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2004 komme med min ærlige mening, så synes jeg ikke dem kler biler, er enig, litt for mye sykkel speil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 25, 2004 Niks, ikke pent, kan også passe spiss fartsfylt båt, men ikke bilen din nei, sorry! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 25, 2004 Opprinnelig postet av Trond Gundersen kan også passe spiss fartsfylt båt Speil på en båt? Det ser man ikke ofte.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 26, 2004 Men kan fort sees på en "cigar" båt m lokal helt i vel? Gjerne med kasse full av hår, bart og solbriller, på jakt etter lammekjødd, og de er det jo nok av her :D:D *LOL* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...