#1 Skrevet April 8, 2007 Jeg fant låsbare ventilhetter på nettet et sted, men glemte jo selvølgelig adressen... Det skulle ikke tilfeldigvis være noen andre som har sett noe sånt noen steder? Det hadde jo vært fint å hadd noen slike ettersom at jeg er VELDIG plaget med at mine forsvinner i tide og utide... Forresten er det ikke pussig hvor mange tråsykler som har skinnende blanke Audi-ventilhetter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2007 Jeg fant låsbare ventilhetter på nettet et sted, men glemte jo selvølgelig adressen...Det skulle ikke tilfeldigvis være noen andre som har sett noe sånt noen steder? Det hadde jo vært fint å hadd noen slike ettersom at jeg er VELDIG plaget med at mine forsvinner i tide og utide... Forresten er det ikke pussig hvor mange tråsykler som har skinnende blanke Audi-ventilhetter? Det vil gjerne jeg også vite. Har mista et X antall ventilhetter i metall jeg også. De jeg har på varebilen av plastikk er ikke interessante å stjele. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2007 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...