#1 Skrevet April 9, 2007 Er det noen som har bilde av strekken det blir av 195-40 på 7,5x16 felger? Vurderer det til mine Borbet A.. Men vil gjerne se om det blir fin strekk på de først.. Vurderer også 9x16 felger.. Må bare prøve noen som en kompis har før jeg finner ut at jeg kjøper dette evt.. men får se.. liker de jeg har nå også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2007 har ikke bilder, men 195/40 på 7,5" er jo ikke akkurat mye strekk=) men når det blir 195/40 på 16x9 da snakker vi:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=82146&highlight=strekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2007 195/40-16 på 7,5-16 er vel nesten passe. 8-16 og 195/40-16 er perfekt strekk. 195/40 på 9-16 blir for dumt og håpløst å kjøre på. Ikke blir det godkjent heller, med god grunn....... Dunlop ser best ut av 195/40-16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2007 blir 195/40 godkjent på 8x16 da? er det lovlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2007 8x16 med 195/40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2007 195/40-16 på 7,5-16 er vel nesten passe. 8-16 og 195/40-16 er perfekt strekk. 195/40 på 9-16 blir for dumt og håpløst å kjøre på. Ikke blir det godkjent heller, med god grunn....... Dunlop ser best ut av 195/40-16 Tror jeg går for Dunlop dekk også.. men vil se strekken med den dimmen før jeg avgjør noe hehe.. Har 215/40-16 nå og det subber og "ser ballong ut" (Sitat Rolf remster) så jeg tror nok at jeg går ned på bredde uansett.. men vil ha strekk når jeg først går ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2007 8x16 med 195/40 Ser bra ut Bare tenke meg hvordan det ser ut med 0,5" mindre felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 9, 2007 Det er nå man skulle ha hatt 185/40/16 =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 9, 2007 Det er nå man skulle ha hatt 185/40/16 =) ? ? ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 9, 2007 Hehe. Gutten skal ha dekkstrekk ja Dra deg hit iløpet av uka så fårru prøve dekka mine, med eller uten spacere. Ditt valg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 9, 2007 Hehe. Gutten skal ha dekkstrekk ja Dra deg hit iløpet av uka så fårru prøve dekka mine, med eller uten spacere. Ditt valg. hmmm.. lørdag? da har jeg fri! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 9, 2007 hmmm.. lørdag? da har jeg fri! Hvis du kommer hit før 18:00 på lørdag så erru velkommen ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 9, 2007 Hvis du kommer hit før 18:00 på lørdag så erru velkommen ja! skal da se bilen i lyset også da hehe.. men ja kommer nok før kl 1800 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 9, 2007 skal da se bilen i lyset også da hehe.. men ja kommer nok før kl 1800 Hehe. Blir mørkt rundt 19:32 tida Sende på ei melding når du nærmer deg. PS! Jeg vil låne hjula dine da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 9, 2007 Hehe. Blir mørkt rundt 19:32 tida Sende på ei melding når du nærmer deg. PS! Jeg vil låne hjula dine da. Hehe.. selvfølgelig blir litt vanskelig når jeg setter på dine på min og holde din oppe i lufta Klart vi er sterke men vi skal da se på hvordan det ble også ikke bare holde bilene oppe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 9, 2007 Hehe.. selvfølgelig blir litt vanskelig når jeg setter på dine på min og holde din oppe i lufta Klart vi er sterke men vi skal da se på hvordan det ble også ikke bare holde bilene oppe haha...lur du. holde bilene oppe i lufta! åffer har vi itte tenkt på det før! nåja..skar kjøre ned på vikasenteret og ta et par bilder da vi har bytta om hjul syns je.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 9, 2007 haha...lur du. holde bilene oppe i lufta! åffer har vi itte tenkt på det før! nåja..skar kjøre ned på vikasenteret og ta et par bilder da vi har bytta om hjul syns je.. Det kan vi få til Vaske bilen før vi begynner da så jeg slipper og ha møkkete bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 9, 2007 Det kan vi få til Vaske bilen før vi begynner da så jeg slipper og ha møkkete bil. Haha. Den er god. SÅ SLIPPER DU Å HA MØKKETE OG IKKEPOLERT BIL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 9, 2007 Haha. Den er god. SÅ SLIPPER DU Å HA MØKKETE OG IKKEPOLERT BIL hehe.. du vet hvor jeg bor.. Polerer du min mens jeg er på jobb? .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 9, 2007 hehe.. du vet hvor jeg bor.. Polerer du min mens jeg er på jobb? .. Hehe. Du, god ide. Da får je brukt en dag til noe fornuftig. Og nå snakker je seriøst. Bare du fikser polering du så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 9, 2007 Hehe. Du, god ide. Da får je brukt en dag til noe fornuftig. Og nå snakker je seriøst. Bare du fikser polering du så. hmm.. Seriøst? Sier ikke nei hvis noen vil hjelpe meg og ta vår pussen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 9, 2007 hmm.. Seriøst? Sier ikke nei hvis noen vil hjelpe meg og ta vår pussen. Null problem. Koste meg i hele går med 90`n så. Er bare morro. Bare si ifra når du kan du. Je har mulighet onsdag og torsdag denne uka + mandag, tirsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag neste uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 9, 2007 Null problem. Koste meg i hele går med 90`n så. Er bare morro. Bare si ifra når du kan du. Je har mulighet onsdag og torsdag denne uka + mandag, tirsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag neste uke. 1eg har 35tt -r6b3e0er 0ed tastat4ret,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 9, 2007 1eg har 35tt -r6b3e0er 0ed tastat4ret,,, Nå er jeg så trøtt så det der skjønte jeg heller lite av! Jo forresten! "Jeg har problemer med tastaturet". Right? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...