#26 Skrevet April 9, 2007 Nå er jeg så trøtt så det der skjønte jeg heller lite av! Jo forresten! "Jeg har problemer med tastaturet". Right? haha.. Hvordan i all verden gikk det seg til at du skjønte det der? Aner ikke hva som skjer,men tastene på laptopen vil ikke skrive det som de er merket med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 9, 2007 1eg har 35tt -r6b3e0er 0ed tastat4ret,,, Jeg har litt problmemer med tastaturet... Oversatt til norsk fra ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 9, 2007 haha.. Hvordan i all verden gikk det seg til at du skjønte det der? Aner ikke hva som skjer,men tastene på laptopen vil ikke skrive det som de er merket med.. hehe...satt å såg på det der lenge. plutselig slo det meg gett! har vært borti det der før je også, hold inne pilknappen under caps lock og trykk en eller annen knapp oppe ved num lock elns! haha...røti forklaring ass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 9, 2007 hehe...satt å såg på det der lenge. plutselig slo det meg gett! har vært borti det der før je også, hold inne pilknappen under caps lock og trykk en eller annen knapp oppe ved num lock elns! haha...røti forklaring ass. hehe, 1eg 2an da -r+ve,, og med annet tastatur blir det: hehe, jeg kan da prøve.. spent om jeg finner ut noe av dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 10, 2007 haha.. kristian tipset ditt virker jeg vet ikke hva jeg trykket på men jeg holdt inne shift og trykket litt her og der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 10, 2007 haha.. kristian tipset ditt virker jeg vet ikke hva jeg trykket på men jeg holdt inne shift og trykket litt her og der Konge. Er hiddennerd je vettu. MEn man legger seg nå. Føler meg itte helt bra, litt sånn postwhore i grunn *poff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 10, 2007 Konge. Er hiddennerd je vettu. MEn man legger seg nå. Føler meg itte helt bra, litt sånn postwhore i grunn *poff vi snakkes.. nok OT fra vår side nå Natti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...