#1 Skrevet Juli 21, 2004 En ødelagt A4: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2004 Det var ikke pent nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2004 Det er noen som ikke skjønner når nok er nok... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2004 Tommelen opp for skiltplasseringa da Aldri så dårlig at det ikke er godt for noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2004 Er jo i alle fall gjennomført da... Skal man gjøre en bil litt nasty, så kan man like gjærne gjøre den helt nasty. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2004 er jo bare å bytte panser på den så ser den nok ikke så ille ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren er jo bare å bytte panser på den så ser den nok ikke så ille ut... Eni med du Per. Syntes den ikke den såg så verst ut ellers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2004 Nei huff, det sinna greiene der var heller dårlig ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 23, 2004 tja... ble da litt bedre men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 23, 2004 Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen tja... ble da litt bedre men.. I LIKE!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 24, 2004 Det er noe feil med skjerm dekk her. Fyller ikke ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 24, 2004 Opprinnelig postet av Andreas Skotner En ødelagt A4: For meg ser det ut som noen har lyst til å se ut som en BMW... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 25, 2004 Fant en jeg og... Chrysler grill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 25, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen For meg ser det ut som noen har lyst til å se ut som en BMW... Tenkte akkurat det samme. Fikk litt Z3-vibber av den fronten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 25, 2004 Opprinnelig postet av Håkon Sandberg Fant en jeg og... Chrysler grill? Hyyyl!! Den var fæl, direkte fæl! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 25, 2004 Opprinnelig postet av Håkon Sandberg Fant en jeg og... Chrysler grill? Næh, her er en Chrysler grill. Og dette er virkelig ødeleggelse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 25, 2004 Tror jeg har sett bilde av den bilen før, den var ikke blitt noe penere nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 28, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Næh, her er en Chrysler grill. Og dette er virkelig ødeleggelse! Æsj!!! og uff!!!! Det der var ekkelt... *spyttepå* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 28, 2004 Grillen på Corradoen er faktisk en Oettinger grill, ikke at det gjør den noe penere da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 28, 2004 Lurer på et par ting angående de bilene: 1. Har de ingen venner, eller er det bare et dårlig støtteapparat rundt dem, ingen som forteller dem at det ser for jæ.... ut? 2. Syns dem selv at ser pent ut? Helt utrolig at det går an å ødelegge biler som det der. Fysj og erke æsj! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 28, 2004 Hm... Skremmendes bilder ja... Men ikke minst... SKREMMENDE's uttalelser fra noen her inne... er det blitt en gjeng med wanna-be kjærringer eller?? Sitat "Hyyyl!! Den var fæl, direkte fæl!" og "Æsj!!! og uff!!!! Det der var ekkelt... *spyttepå*" Her lukter det fjortis-jente LANG vei da... eller hva sier dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 28, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren Næh, her er en Chrysler grill. Og dette er virkelig ødeleggelse! Synes den ser litt ut som denne i fronten: Kanskje ikke helt fornøyd med tilværelsen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 28, 2004 Jeg synte det er greit at alle har forskjelig smak, ellers vile det vært kjedelig. Men, jeg er helt enig i mye av inlegene, at etter min smak det er helt på bærtur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 28, 2004 Noe for Runar kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 28, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Sørheim Lurer på et par ting angående de bilene: 1. Har de ingen venner, eller er det bare et dårlig støtteapparat rundt dem, ingen som forteller dem at det ser for jæ.... ut? 2. Syns dem selv at ser pent ut? Helt utrolig at det går an å ødelegge biler som det der. Fysj og erke æsj! 1. Dårlig støtteapparat. 2. Ja, det vil jeg tro. om dem ikke har blitt mistet i bakken som barn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...