#1 Skrevet April 9, 2007 Fått splitta 16v`en min. Dette fikk jeg da øye på. Noen som har gjort den jobben før å bytte dette ( runde kobber sakene ) ? Hvordan går jeg fram når jeg gjør dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2007 Av de to kr toppene jeg har sett så har begge de også vært sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2007 Så på noen bilder av min topp nå, skal være slik. Bare at på min var det blank der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2007 Er det kobber da? Er det ikke bare oljet alu? Ser ut som det er de støpte kanalene i toppen som er slik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2007 Dette er normalt ja, kanalene er borret fra 2 forskjellige retninger og da blir det sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2007 Er det kobber da? Er det ikke bare oljet alu? Ser ut som det er de støpte kanalene i toppen som er slik Ja, det trur jeg også, at det er olje som har missfarget kannalen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2007 TUSEN TAKK! Ble litt lettet, ett mindre problem Har ikke vært borti 16v topp før, lærer noe nytt vær dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...