#1 Skrevet April 9, 2007 har noe synspunkter rundt disse sportec felgene på en s3, eventuelt hva jeg kan gi for et år gammle felger med dekk. felgene er 8,5*19 med 235\35\19 dekk skal være bra. noen som eventuelt veit ny pris på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2007 Disse er vel ganske like? Tror de ville ha kledd en s3 bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2007 du mener de er like ja!! pussig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2007 veldig rart at det er samme bakgrunn på begge bildene og: klø : ville nok ha kledd en S3 de der, pris har jeg ikke peil på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2007 hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2007 Au , Hørtes dyrt ut spør du meg. Du må da få mye bra nytt for den prisen.Hvis dekkene er "ubetydligt slitt " etter en sesong så høres det ut som gummien i dekkene er hard Felgene var ikke pene etter min smak , men smaken er jo som baken............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2007 Gummien i de dekka er ikke hard.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2007 veldig rart at det er samme bakgrunn på begge bildene og: klø : ville nok ha kledd en S3 de der, pris har jeg ikke peil på ironi!! det er jo så klart de den annonsen jeg har tatt det fra. prisen, er den jeg stusser på, er sikkert riktig pris for de, men det er veldig mye annet man kan få for 20 000 og også da nytt. så er egentlig ute etter litt støtte på at det er verdt det, he he eller at det ikke er det. så det var en rs 4 her som hadde disse felgene så bra ut det. ser jo ikke så verst ut her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 9, 2007 Har samme kombinasjon. Er ihvertfall kjempefornøyd med både felg og dekk. HØY kvalitet!!! Ta kontakt med Autotuning-Import og hør hvilken pris du får der. http://www.autotuning-import.no/v2/index.php?side=garanti Når det gjelder alternative felger så var det for meg MTM eller BBS. Man må betale for kvalitet, så enkelt er det. De fleste dekk og felgpakkene som er på markedet nå i 19" til rundt 10.000,- er replicafelger med rævadekk! Dessuten er Sportec laget med tanke på performance. Det er nesten ubegrenset hvilke bremser du får plass til bak disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 9, 2007 Har samme kombinasjon. Er ihvertfall kjempefornøyd med både felg og dekk. HØY kvalitet!!! Ta kontakt med Autotuning-Import og hør hvilken pris du får der. http://www.autotuning-import.no/v2/index.php?side=garanti Når det gjelder alternative felger så var det for meg MTM eller BBS. Man må betale for kvalitet, så enkelt er det. De fleste dekk og felgpakkene som er på markedet nå i 19" til rundt 10.000,- er replicafelger med rævadekk! Dessuten er Sportec laget med tanke på performance. Det er nesten ubegrenset hvilke bremser du får plass til bak disse. det med bremser er jo litt viktig det også skal ha på brembo som jeg har liggende. kan jeg spørre hva du ga for ditt sett, nytt eller brukt. kan godt ta det på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 9, 2007 takk ronny. Har vert i kontakt med han som selger, får sitte litt på gjerdet å se, har ikke 20.000 å bruk på dette. har kosta litt med brembo, fmic, map, eksos, osv. men tror de hadde gjort seg på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 10, 2007 fikk mail fra importøren i dag, han kunne selge meg et sett for 18500,- sa da er nok denne prisen litt stiv disse var også da som han sier ubetydelig brukte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 12, 2007 fikk mail fra importøren i dag, han kunne selge meg et sett for 18500,- sa da er nok denne prisen litt stiv disse var også da som han sier ubetydelig brukte hvilken importør gav deg denne prisen? hørs unormalt billig ut til å være nye sportec hjul.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 12, 2007 Er det ikke http://www.Artracing.no som er importør av Sportec eller tar jeg helt feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 12, 2007 http://www.artracing.no/ er vel oettinger importør? http://www.autotuning-import.no er importør av sportec nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 12, 2007 http://www.artracing.no/ er vel oettinger importør?http://www.autotuning-import.no er importør av sportec nå.. Ja jeg var litt i tvil om dette.. Jeg visste at autotuning import as importerer sportec men ikke at de var hoved importør..Så det er jo kjempe positivt at de er det/blitt det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 14, 2007 hvilken importør gav deg denne prisen? hørs unormalt billig ut til å være nye sportec hjul.. som jeg skrev, importøren hadde noen ubetydelig brukte, men de er fortsatt brukte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 14, 2007 da ble det sportec felger på s3`n. var i kongsber å henta i går. nydelige felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 14, 2007 da ble det sportec felger på s3`n. var i kongsber å henta i går. nydelige felger. Grattis! Du kommer ikke til å angre!! Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 21, 2007 tok litt tid dette her, fant ikke kabelen til tlf. men slenger ut noen bilder da. er utrolig fornød med disse felga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 21, 2007 ble 17" på poloen i går også, ble ikke ille det heller 205/40/17 med litt strekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 21, 2007 De sportec felgene er råå pene. Kledde virkelig S3`n din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 21, 2007 Detta blei rått Kristian, skal legge ut bilder når jeg får henta sportec hjula mine. Hentes hos autotuning i morra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 21, 2007 hentes på autotuning på en søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 21, 2007 De sportec felgene er råå pene. Kledde virkelig S3`n din takker for det!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...