Anbefalte innlegg

Detta blei rått Kristian, skal legge ut bilder når jeg får henta sportec hjula mine. Hentes hos autotuning i morra:)

ja ble konge, sykt fine å kjøre på også.

blir fint når du få dine (igjen) du også. du få hive ut noen bilder her også, blir litt sportec tråd dette her, he he

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratuerer Kritian med rååå bra felgvalg!!! Jeg kjører samme felgene i 9,5x20". Å er stor fornøyd, er virkelig av høy kvalitet og rigger skikkelig bra på bilen. Jeg kjøpte dem hos http://www.artracing.no/ . Kjøpte foresten hele bilen der he he..: smil :: smil :: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble jo knallbra dette!!!

Gratuerer Kritian med rååå bra felgvalg!!! Jeg kjører samme felgene i 9,5x20". Å er stor fornøyd, er virkelig av høy kvalitet og rigger skikkelig bra på bilen. Jeg kjøpte dem hos http://www.artracing.no/ . Kjøpte foresten hele bilen der he he..: smil :: smil :: smil :

Ikke helt samme felgene du har Tommy. I 20" ser de litt anderledes ut og har kant. Men dine er råe også og ca dobbelt så dyre... : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Sportec i 20" med kant

2. Sportec 18"/19"utenkant

3. Sportec bicolour. Vurderer å lakkere mine slik til neste sesong. Hva tyks?

Mono med kant.jpg

Mono uten kant.jpg

Monobicolour.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Sportec i 20" med kant

2. Sportec 18"/19"utenkant

3. Sportec bicolour. Vurderer å lakkere mine slik til neste sesong. Hva tyks?

skulle hatt de bremsene der også, men får holde med brembo calipterne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.