#1 Skrevet April 9, 2007 Noen som har tid og ork til å valse hjulbuene mine noen cm? Bor i tønsberg, men kan komme stort sett over alt på østlandet.. Vi snakker billig eller dugnad! Ben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2007 dytter denne litt for de som er på nett i kveldinga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2007 http://www.valsespesialisten.no/ Han reiser rundt å tar en vals! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2007 Den linken der var kjekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2007 Jeg har valse du kan få låne.. men tar ikke på meg å valse en nylakkert bil Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2007 Er ikke mye som skal valses heller.. ca 2cm foran og bak tror jeg det var.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...