#1 Skrevet April 9, 2007 gått litt gjennom forumet, men finner lite om akkurat dette. vurderer å kjøpe "ny" bil så da hadde vært kjekt å vite hva dei forskjellige bilen kan ha i totalvekt. tenker da på a4/6 og s4 rundt 99-01. litt diverse motoralternativer,med eller uten quattro. Har selv en 100 2,6E avant (ikke automat eller quattro) 93 modell.. på denne er det 1220 kg. må da være alt for lite? prøvde å ringe til møller før påske men da hadde dei møte. noen som veit hva det burde være på slik bil? tilhengerfestet er god for 1600 kg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2007 prøv å let opp diverse biler på Zett.no. Der kan du også finne link til en del tekniske detaljer på de fleste bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2007 det stemmer med 1220kg, hadde sjøl en 2,5 tdi 95 mod som eg fikk opp til 1350 når eg ringte harald a. møller. de sendte et skriv som eg tok med på biltilsynet og fikk skrevet ut nytt vognkort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2007 prøv å let opp diverse biler på Zett.no. Der kan du også finne link til en del tekniske detaljer på de fleste bilene takk.. det viste jeg ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2007 takk.. det viste jeg ikke.. ikke jeg heller før jeg fikk tipset her på forumet, men det er jo en av grunnene til at vi har det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 13, 2007 Fikk skrevet opp til 1450 kg. Trudde jeg måtte betale for nytt vognkort., men skulle ikke ha noe for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 13, 2007 1999 A4 1,8TQ Avant, tillatt totalvekt 1500kg på denne. Husker ikke maks tillatt vogntogvekt. Men med vanlig, B, sertifikat, er det 1425 som er bilens egenvekt som er maks tillatt totalvekt på hengeren, selv om faktisk vekt på hengeren er mindre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 14, 2007 gått litt gjennom forumet, men finner lite om akkurat dette. vurderer å kjøpe "ny" bil så da hadde vært kjekt å vite hva dei forskjellige bilen kan ha i totalvekt. tenker da på a4/6 og s4 rundt 99-01. litt diverse motoralternativer,med eller uten quattro.Har selv en 100 2,6E avant (ikke automat eller quattro) 93 modell.. på denne er det 1220 kg. må da være alt for lite? prøvde å ringe til møller før påske men da hadde dei møte. noen som veit hva det burde være på slik bil? tilhengerfestet er god for 1600 kg.. Flere typer hengerfester til A6 C4 er godkjent til 1900 kg. Hva Møller godkjenner er jeg ikke sikker på. Noen som kjenner til endringer i EU-regelverk vedrørende dette for ca 2-3 år siden ? Noe om tillatt med inntil 150% av bilens egenvekt eller aktuell vekt........og da skulle det være mulig å få oppskrevet vognkortet opp mot de 1900 som står på hengerfestet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...