Hvor mye siger et nytt senkesett?

Anbefalte innlegg

Har montert nytt Cobra 50\30 på min 3gb for en uke siden. Den var helt lik framme og bak rett etter montering, men den blir lavere og lavere framme, men ikke bak.. : bråk : Noen som har erfaringer med dette sette? Vil den bli lavere bak etterhvert? :confused: :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det bruker og sige litt ja.. 1cm ca er vel normalt.. Hvis du har litt mer vekt baki bilen så siger den ned fortere;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. 1 cm ja.. Blir ikke nok det, hehe.. Det går vel ikke å få kjøpt senkefjærer bak? Selges vel komplett med 4 fjærer?

 

Burde heller kjøpt meg et sett med TUV. Sjekket ikke dette før jeg kjøpte det: bh : : bh : Lite kult på EU kontroll da.. ?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget lite kult... Kjøp aldri senk uten papirer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter hans, aldri kjøpe senk uten papirer.. ved første teknisk kontroll så må du isåfall inn og vise bilen som igjen vil si at du må kjøpe deg nye fjærer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bråk : Det kreves vel TUV på norsk også? Eller skandinavisk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tysk TUV holder...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tysk TUV holder...

 

Skal sjekke litt før jeg bestiller neste gang.. : klø :

 

Vet du hvem som selger 60\40 med papirer?

 

Takk for all hjelp!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får jo cobra med tuv papirer..det fikk hvertfall jeg: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare sånn btw, siden den er så veldig mye lavere foran enn bak, sikker på at du har satt riktige fjærer på rett sted? Dumt spørsmål, men kjenner til et lignende tilfelle der dette var feilen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det var ikke til å ta feil av.. Sjekket med Soundstyling som jeg kjøpte fjærene av, men de kunne ikke skaffe papirer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får jo cobra med tuv papirer..det fikk hvertfall jeg: smil :

 

Hvor kjøpte du fjærene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har montert nytt Cobra 50\30 på min 3gb for en uke siden. Den var helt lik framme og bak rett etter montering, men den blir lavere og lavere framme, men ikke bak.. : bråk : Noen som har erfaringer med dette sette? Vil den bli lavere bak etterhvert? :confused: :confused:

 

Er det nivåregulering på denne bilen? Det kan vel lage problemer for høyden bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bråk : Det kreves vel TUV på norsk også? Eller skandinavisk?
Dersom det ikke foreligger TUV (eller andre godkjenningspapirer) på norsk/svensk/dansk, kan dette kreves oversatt til Norsk. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de på biltilsynet sa til meg at tysk TUV holdt, men 4hjulskontroll kan de bare glemme! så ingen godkjenning på meg xD 1700,- for 4hjuls!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.