Anbefalte innlegg

fikk ikkje rabatt på mekonomen ålesund å lysa kom fra venge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lysa koster 1200kr pr stk på Møller, der får vi jo 15% rabatt.

På Veng.no koster de 1250kr pr stk, her får vi 30% rabatt... Blir fortsatt mye penger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen aning korfor eg fikk dei så billig men dei va heilt mye og passa perfekt til festa som e lagt opp fra fabrikk. brukte 1300 på lys ledningssett med relle og en bryter vell å merke ikkje en orginal. gadd ikkje å betalle 1200 kr for orginalbryteren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytta ikke hele fangeren. Kun den nederste svarte delen. Også var det nye deksler.

 

Delenr:

Spoiler: 8L0 807 110 F

Deksler (finnes i både A3 og S3:

S3:8L9 807 681

S3:8L9 807 682 A

 

A3: 8L0 807 489 C

A3: 8L0 807 490 C

 

Har vært borti mye det samme som deg Tor Arne. Først hadde jeg samme løsning som deg, men Hella Micro.

22012007.jpg

 

Men nå har jeg da fått på facelift spoiler. Mangler bare lysa...

14042007021.jpg

 

 

 

 

det så utrolig fint ut, akkurat sånn jeg vil ha det:)

var redd den nedre delen ikke passa på fangeren min siden den er før 2001, men det ser jo knall ut: rock :

 

litt dyrt, men det blir finest sånn syns jeg:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet du om disse faktisk passer i fangeren? eller må man regne med å bygge om litt?

 

Er ikke sikker. Jeg tror den passer rett på. Har spurt selger 2 ganger, men han svarer ikke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker. Jeg tror den passer rett på. Har spurt selger 2 ganger, men han svarer ikke...

 

 

 

si ifra når du finner ut da:D

tror jeg skal gå for denne løsningen, men må vente litt, skal ha paintball markør først:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

si ifra når du finner ut da:D

tror jeg skal gå for denne løsningen, men må vente litt, skal ha paintball markør først:evil:

 

Skulle nesten tro du har funnet en alternavtiv måte å lakkere underskjørtet på.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmmmmm... ja der sa du noe:D hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gjordt dette selv. Trenger ikke bytte bryter hvis man har tåkelys i hovedlyktene, bare å koble om det...

Kjøpte underdel med alt som trenktes, tror det kom på ca. 5000,- komplett, det er billig for org. deler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja da er det bare å spare litt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker. Jeg tror den passer rett på. Har spurt selger 2 ganger, men han svarer ikke...

 

Si ifra når du har funnet det ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.