Bergen: Lokallagstreff 10 april!

Anbefalte innlegg

Håper dere som kan tar dere turen på lokallagtreffet nå som både solen og varmen iallefall starter og komme til Bergen! Så da møtes vi klokken 1900 på Arenum, og for dem som skal vaske er iallefall jeg på Statoilen fra 1830.

Og nå har vel ALLE snart satt på sommer hjulene.....? Merker allerede at det frister VELDIG med en Babb også.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, så sant jeg ikke skal jobbe. Er ennå usikkert...

Men Thomas, har du flere kalendere igjen for 2007? Den er til et potensielt medlem;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg mener jeg skal ha noen liggende! Skal sjekke det jeg så hvis jeg finner tar jeg med meg på treffet.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dessverre ikke komme,da jeg ligger å dupper opp og ned i nordsjøen for tiden: mad :

Kommer hjem i slutten av april så jeg er klar på treffene i mai:)

 

Ha en fortsatt strålende dag!

 

Tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er på jobb i norsjøen kommer neste gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

neeee... Urq'en står nok fortsatt i ca tusen betar på tirsdagen også!

 

Skulle bare foreta et kjapt turbo/kam/register/oljekjøler/chip/dyser/etc bytte i påsken, men kommer ingen vei med feile deler og når man havner på fylla og ikke er edru nok til å gå i posten å hente deler, hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer og flasher felgene mine jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende jeg tar turen innom, men på den andre siden kan det hende jeg ikke har tid. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prioriterer Brann kampen istedenfor dette grisa veret som er i dag.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.