Anbefalte innlegg

ja der kan du se, eksamensstresset har satt inn for fullt :) men er det snakk om no samkjøring bort eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppmøte på Bunnpris klokken 10.00 og videre samkjøring når alle har kommet? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir desverre ikke tur på meg. Må jobbe og kjører til Namsos etterpå! Hvis dere vil, så kan en av dere (sansynligvis Vidar) møte meg å få skiltplater og klistremerker for å ta med dit. Dere skal vel ha lokallagtreff samtidlig regner jeg med. Lykke til da, håper alle som drar får det morsomt!:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet åsen det er under falime kjøringa?? har kjøpt bilen i vinter og vet ikke når bremse veska er skifte. men blir bare aktuelt og kjøre under famile kjøringa. har ikke hjelm eller noe.

 

men hvor liger det?? mot melhus, orkanger eller nordover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kl 10 er notert :)

det ligger nordover, ta av E6 ved hell/værnes og kjør retning selbu, så er det skiltet mot banen, mener å huske at det var sånn ca 7-8 min kjøring fra hell mot selbu. ellers er det jo bare å møte på bunnpris kl 10 å bli med oss oppover :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø : hvem av bunnprisen da?? er vel et par av dem i tr.heim da???: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her for kart;

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=82735

 

Fast oppmøtested er på baksiden av bunnpris ved sluppen. :) Det er ved starten av omkjøringsveien, ved Statoil og MCdonalds. Jeg kan plukke opp noen skiltplater og klistremerker og ta med til Lånke, ja. Tar kontakt jeg, Jann Gunnar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg hentet skiltplater og klistemerker, så om noen vil ha er det bare å gi meg ett hint. Kommer på Bunnpris ved sluppen kl 10. Lokallagstreffet får bli oppe ved lånke denne gangen siden det skjer på samme dag.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.