#1 Skrevet April 9, 2007 Hei. For ca 8 Måneder siden, kjøpte jeg meg Cobra Justerbart Senk på autospar.no. Jeg senka slik at det ble ca 1 cm mellom dekk og hjulbuen. Men nå nettop så jeg at den ene fjæra har justert seg selv, ca 2 cm lavere, dekket ligger under hjulbuen, å hvordan kan noe slikt skje ? Har prøvd å justere bilen opp til samme høyde som dem andre, men det går ikke pga MAKS grensen, kan kun senkes mer, men ikke heves. Kan dette være noe feil med fjæra ? Eller demper ? Fatter ingenting jeg Håper på noen svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2007 hmmm...det har ikke bare sigi da? sikker på at justerings skruene har skrudd seg ned 2cm? det høres litt rart ut isåfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2007 Hørtes meget merkelig ut.. men med et bilde eller 3 hadde det nok vært enklere å kommet med noe 'synsing&mening' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2007 Tenker han mener at fjærene bare har sunket sammen jeg,ikke skrudd seg ned. Har selv 30mm Cobra fjærer,og min er lavere enn mange som har 35-40mm senking etc,så Cobra synker nok sammen en del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2007 Tenker han mener at fjærene bare har sunket sammen jeg,ikke skrudd seg ned. Har selv 30mm Cobra fjærer,og min er lavere enn mange som har 35-40mm senking etc,så Cobra synker nok sammen en del. Greie er at dette kun er på 1 plass, ikkke alle 4 fjærene/demperne .. Alltid sett bra ut, men plutselig så er den senka 2 cm mer bak på den ene sida.. Så dette er helt unormalt ? Nytter ikke å vise bilder, alt ser jo helt normalt ut... Skal prøve litt til imorgen å feilsøke, hadde dårlig tid i dag, å været var elendig =/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...