Justertbart Senk, senker seg 'selv' !

Anbefalte innlegg

Hei.

For ca 8 Måneder siden, kjøpte jeg meg Cobra Justerbart Senk på autospar.no.

Jeg senka slik at det ble ca 1 cm mellom dekk og hjulbuen.

Men nå nettop så jeg at den ene fjæra har justert seg selv, ca 2 cm lavere, dekket ligger under hjulbuen, å hvordan kan noe slikt skje ?

Har prøvd å justere bilen opp til samme høyde som dem andre, men det går ikke pga MAKS grensen, kan kun senkes mer, men ikke heves.

Kan dette være noe feil med fjæra ? Eller demper ?

Fatter ingenting jeg :(

Håper på noen svar..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm...det har ikke bare sigi da? sikker på at justerings skruene har skrudd seg ned 2cm? det høres litt rart ut isåfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes meget merkelig ut.. men med et bilde eller 3 hadde det nok vært enklere å kommet med noe 'synsing&mening' :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker han mener at fjærene bare har sunket sammen jeg,ikke skrudd seg ned. ;)

Har selv 30mm Cobra fjærer,og min er lavere enn mange som har 35-40mm senking etc,så Cobra synker nok sammen en del. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker han mener at fjærene bare har sunket sammen jeg,ikke skrudd seg ned. ;)

Har selv 30mm Cobra fjærer,og min er lavere enn mange som har 35-40mm senking etc,så Cobra synker nok sammen en del. :)

Greie er at dette kun er på 1 plass, ikkke alle 4 fjærene/demperne ..

Alltid sett bra ut, men plutselig så er den senka 2 cm mer bak på den ene sida..

Så dette er helt unormalt ?

Nytter ikke å vise bilder, alt ser jo helt normalt ut...

Skal prøve litt til imorgen å feilsøke, hadde dårlig tid i dag, å været var elendig =/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.