Trondheim: Lokallagtreff 15.april

Anbefalte innlegg

Ja da er det duket for første treff etter påsken! Vi slår til og fortsetter med tiden som før i vinter kl.15.00. Bak Bunnpris Sluppen.

Ideer på ting vi kan gjøre da mottas med takk! Vel Møtt!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var stor respons til dette treffet gitt..

Skal prøve og stille, hvis ikke fyllesjuka er for ille. : smil :

Har du skilltplater Jan Gunnar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal gjøre mitt ytterste for å prøve å komme meg i vei hvertfall. har ikke vært på slikt treff før så hadde vært morro.

må bare få skrudd sammen kjærra først : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var stor respons til dette treffet gitt..

Skal prøve og stille, hvis ikke fyllesjuka er for ille. : smil :

Har du skilltplater Jan Gunnar?

 

Skiltplater skal bli!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplater skal bli!

 

Sånn lite klistremerke og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jadda!!!:)

 

Knall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste utgave av Treffpunkt? Posten ser ut til å ha spist mitt : pisk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste utgave av Treffpunkt? Posten ser ut til å ha spist mitt : pisk :

 

Æ har! Tar me på Søndag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka med å ha ett av treffa på en ukedag? Søndag går som oftest bort i fyllesjuke, huslige gjøremål, kino, middag osv. Så iallefall 1 av 2 i mnd på en ukedag. Stemmer isåfall på onsdag, da er det verken noe på tv eller noe annet morro å gjøre.

 

Skal prøve å skli en tur nå på søndag.

 

Trenger også treffpunkt. Posten har faktisk rota og begynt å sende tilbake all posten min.... :(

 

 

på tide å bytte bilde også kanskje...

 

Byttet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du så fyllesyk at du ikke kommer deg på sluppen til kl. 15?

makan..

Nå har de vel testa ut litt forskjellige tidspunkt for disse treffene, og såvidt meg bekjent så var de på torsdager før. Men det blir jo så seint på kveldene at for mange så blir det rett og slett for seint i forhold til å opp på jobb dagen etter, og andre jobber kveldsskift og kan ikke komme av den grunn.

Og _MIN_ mening, er at jobb er hakket bedre "fraværsgrunn" enn fyllesyke..

Jeg har kun mulighet til å stille opp på søndager vertfall, men nå er jeg jo kjent for å syte mest om dette av alle også.. så.. hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du så fyllesyk at du ikke kommer deg på sluppen til kl. 15?

makan..

 

Vel, nå er jeg ikke så ofte på fylla mer da, men om jeg ikke er fyllesyk så er jeg iallefall ikke i den tilstand at jeg skal lure meg ut i trafikken....

 

Nå har de vel testa ut litt forskjellige tidspunkt for disse treffene, og såvidt meg bekjent så var de på torsdager før. Men det blir jo så seint på kveldene at for mange så blir det rett og slett for seint i forhold til å opp på jobb dagen etter, og andre jobber kveldsskift og kan ikke komme av den grunn.

Og _MIN_ mening, er at jobb er hakket bedre "fraværsgrunn" enn fyllesyke..

Jeg har kun mulighet til å stille opp på søndager vertfall, men nå er jeg jo kjent for å syte mest om dette av alle også.. så.. hehe ;)

 

Jeg har ikke fått med meg et eneste treff etter at det ble lagt til søndag pga. hytte-tur, besøk hos foreldre etc., så derfor var forslaget at vi iallefall kan ta et møte i uka og et i helga.

 

Jeg har vært på treff på torsdager i de siste 5 årene og det har aldrig tidligere vært et problem med oppmøte. Vi har jo startet kl 19.00 At noen ikke kommer seg opp på jobb fordi de er oppe til kl. 21.00?? Makan.... :-)

 

Ellers vil jeg si at treffene har blitt litt "sløve". Før var det litt "shitprat", en crusing tur til byen eller et annet sted. Det er jo tross alt bilen vi er på treff for. Vi får jo også vist oss fram litt på den måten. I dag føler jeg at det blir å "henge på bunn'erten" som alle rånerne gjør og så en tur på mækken og så hjem... liksom mista litt av stasen.

 

All honør til Jan Gunnar som jeg virkelig synes har tatt litt tak i klubben med gokart og banekjøring + kanskje et treff? Men jeg synes at mange av medlemmene er blitt litt "sløvere". Tendensen i høst var jo at mange heller drar hjem en å bli med å cruise litt... At de forventer å bli underholdt av leder eller han dærre "noen". Vi er jo en klubb og må jo sammen prøve å ha det gøy. Jeg tror at dette har ført til at mange av de "gamle" medlemmene ikke lenger kommer eller iallefall så ofte som før.

 

Dette er MITT synspunkt på ting, åpen for diskusjon. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å være litt motsetning til Fredrik så mener jeg at det er veldig positivt at møtene ble flyttet til helg. For min del er det lettere å møte opp da, og selv om jeg har vært bortreist her og der på noen av søndagene så føler jeg at jeg er her oftere nå, enn når treffene var på torsdag.

Hva gjelder disse treffens innhold så mener jeg at vi fortsatt prater skit, og om det er en cruise eller ikke på slutten spiller for meg i alle fall null rolle (spes siden jeg har feil bil). Uten at jeg skal være for bastant så mener jeg at oppmøtet har gått noe opp etter at møtene ble flyttet til søndag, men det har kanskje Jann en bedre oversikt over.

 

Uansett, det er alltid bra med tilbakemeldinger og synspunkter. Det er kun på den måten at man kan forstå hva andre mener. Hvis medlemmene har synspunkter på hva som bør inngå i møtene våre bør styret ta disse i betraktning og legge til rette for at flest mulige ønsker blir oppfylt. Såklart trenger man ikke gjøre "alt" hver gang, men kanskje krydre litt innimellom. For øvrig synes jeg det gjennomføres bra i dag også.

 

Hva angår "gamle" medlemmer som ikke kommer lenger så får vi jo aldri vite grunnen til dette når ingen sier noe. Å spekulere rundt dette ser jeg ingen grunn i, alle er voksne nok til å si fra hvis det er noe de har på hjertet.

 

Som en prøveordning kunne det jo vært mulig å arrangere annenhvert treff på torsdag/søndag f.eks. Jeg vet ikke om dette ville skapt forvirring eller ikke, men det burde jo kunne prøves ut over en liten periode.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forvirring burde det jo ikke blitt, siden det alltid blir annonsert her på forumet i forkant av treffene.

 

Og om treffene startet 19, og du var i seng kl.21 så hadde det da virkelig ikke vært noe problem? Men på de lokallagsmøtene jeg har møtt på, så har vi da aldri vært samla mindre enn 3t. Og hver gang, selv da vi var bare 7stk eller hva det var, så prata vi skjit i 3t tilsammen, da endte vi opp 3stk på bowling1 for å spise mat og prate skjit. Cruising har vi også hatt, med Rune som guide i skiheisen, og da endte vi vel opp på Dolly på Lerkendal, og det var jo en av de beste kveldene jeg har hatt i vinter. Makan til hyggelige folk og god stemning opplever man sjelden blant edru folk, så fremt vi ser bort fra disse gladkristne sektene rundt omkring, hehe.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsom diskusjon.

 

Det er alltid noen det ikke passer for, men enden på forrige diskusjon ble vel at søndag var den beste dagen, og det virket som det ble enighet om det. Er jo ikke verre enn at vi kan prøve en annen dag alikevel. Hva med feks tirsdager?

 

 

Angående interesse og slikt:

 

Det er jo ikke verre enn å komme med forslag til aktiviteter. Nå er det jo tilogmed en egen tråd for denne diskusjonen..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, er litt enig i at søndager er en dårlig dag for bilkjøring... Men denne gangen skal jeg prøve å stille... Men hvis det er søndag som gir det beste oppmøte, så er det vel og bra... Bare ta seg litt i nakken... Go unnskylding for ikke å ta de siste 4 pilsene på byen... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For den som har familie så er ikke det å skippe søndagsmiddagen det som gjør deg mest populær for å si det sånn...... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For den som har familie så er ikke det å skippe søndagsmiddagen det som gjør deg mest populær for å si det sånn...... :)

 

Jupp Jupp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ har! Tar me på Søndag!

 

Ta med de du har, har ikke fått blad siden november : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

arghh : bh : , deltakelse fra min side utgår i morgen :( bilen står på løftebukken en "smule " demontert. Etter Calipter renovering i går så fant jeg ut at jeg må skifte håndbrekkswire. gidda ikke å skru sammen bare for å demontere den igjen på mandag.

men skal komme sterke tilbake senere : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer 15:45 - Formel 1 i dag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var vel første møtet i år hvor været rett og slett var skikkelig bra. Flere biler hadde fått på sommerfelgene og enkelte hadde tilogmed vasket bilene sine : smil :

Knipset noen mobilbilder som jeg legger ut, neste gang skal jeg vurdere å ta med et bedre kamera :)

DSC00336 (Small).JPG

DSC00338 (Small).JPG

DSC00339 (Small).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var vel første møtet i år hvor været rett og slett var skikkelig bra. Flere biler hadde fått på sommerfelgene og enkelte hadde tilogmed vasket bilene sine : smil :

Knipset noen mobilbilder som jeg legger ut, neste gang skal jeg vurdere å ta med et bedre kamera :)

 

SVARTE!! Ser jo nå at jeg må få senka vogna.... (nr 2 fra høyre på øverste bildet..) : rolleyes

 

Forøvrig kjempemorsomt at så mange møtte opp! Kjekt med erfaringsutveksling, og nå vet jeg hvor jeg skal få bestilt meg skiver og klosser.... (takk Rune!) : smil :

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men i svarte.. Se der da, folket har dratt seg ut på lokallagstreff jo!!

Skal prøve å komme meg innover en gang snart jeg også! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å bli sommer ja ser det ut som :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.