Trondheim: Lokallagtreff 15.april

Anbefalte innlegg

Hallo folkens! Må si tusen takk for kjempebra oppmøte. Ble litt mye prating med de forskjellige som var der, men syntes det var gøy at det kom en del nye medlemmer.:)

Så til et vel omdiskutert tema "treffdag"! Det vi kan gjøre er å ha f.eks første treff i mnd på Søndag kl.15.00 og det andre tisdag, onsdag eller torsdag kl.19.00. Vil ha en avstemming på hvilke av de tre nevnte dager. Hvis folk vil ha det slik da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvar et meget hyggelig treff, med topp oppmøte.

Godt vær å. Drister meg til og legge ut noen mobil bilder jeg og.

Ser at andre har bedre mobilkamera enn meg, hehe...

15042007002.jpg

15042007001.jpg

15042007.jpg

 

Takk for en hyggelig dag og på gjensyn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo folkens! Må si tusen takk for kjempebra oppmøte. Ble litt mye prating med de forskjellige som var der, men syntes det var gøy at det kom en del nye medlemmer.:)

Så til et vel omdiskutert tema "treffdag"! Det vi kan gjøre er å ha f.eks første treff i mnd på Søndag kl.15.00 og det andre tisdag, onsdag eller torsdag kl.19.00. Vil ha en avstemming på hvilke av de tre nevnte dager. Hvis folk vil ha det slik da!

 

Får ta 1 treff vær uke istede da? :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger også noen bilder HER, som jeg tok på søndag om noen vil se:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som det var bra oppmøte ja. Hadde en plan om og dukke opp, men lå i koma fra dagen før :P

 

Kommer på neste treff - da også forhåpentligvis med ny bil :)

 

Jann Gunnar sparer på bilshampoen ser vi ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SVARTE!! Ser jo nå at jeg må få senka vogna.... (nr 2 fra høyre på øverste bildet..) : rolleyes

 

Forøvrig kjempemorsomt at så mange møtte opp! Kjekt med erfaringsutveksling, og nå vet jeg hvor jeg skal få bestilt meg skiver og klosser.... (takk Rune!) : smil :

Truls

 

ja du får senke bilen=) det gjør seg=): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ta 1 treff vær uke istede da? :rolleye:

 

Jeg foreslår at vi har treff på søndagene som vi har hatt. Men vi kan ha et ekstra treff på nest siste Torsdag hver mnd klokken 19.00 på samme plass! Hva synes dere om det? Da får de komme de som vil iallefall. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.