#1 Skrevet April 9, 2007 Har veldig dårlige fjærbein foran på B3`n min p.g.a rust, den ene fjæra har allerede smelt ned på dekket. Ser at mekonomen, torshov osv. bare skaffer innsatser, men autospar har noe fra cobra http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000005dbp840302F.html , er dette komplette fjærbein? Dvs. med nedre fjærskål? og er de ok for bruk at standardfjærer? Jeg ringte opp dit og de var ikke helt sikre på om det var komplette fjærbein. MVH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2007 Jeg tipper at det bildet ikke hører til den nevnte modellen, bare er med som illustrasjon. Hvis man går inn på f.eks A3 så bruker dem det samme bildet der. Hvorfor ikke bare kjøpe en delebil da Henning!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2007 hehe, ja hvorfor ikke..... Er litt synd og ødelegge en hel bil bare fordi jeg trenger fjærbeina. vet det bare er illustrasjonsbilde men han mente det var komplett fjærbein. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2007 Det står jo at det er støtdempere, så hvorfor tro det er komplett fjørbein egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2007 grunnen til at jeg spør her er jo at jeg lurer på dette....... Vet du dette sikkert at det bare er en innsats og ikke et fjærbein med nedre fjærskål? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2007 På B3 så er nedre fjørskål i et stykke med spindelen, så til den prisen hadde jeg ikke tvilt engang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2007 takk skal du ha! Da skaffer jeg noen brukte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...