#1 Skrevet April 9, 2007 Hei! For en stund tilbake siden, sluttet bakluken og låse seg opp ved bruk av fjernkontroll slik som den pleide før...(Opplåsing av alle dører) Nå må jeg enten trykke på den midterste knappen på fjernkontrollen som kun er for bakluke, eller trykke på knappen inne i kupen... Er det noen som har et tips på hva det kan være ?? Mvh Kjell Høgmo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2007 Skal ikke dette stilles inn ved at du vrir en gang til høyre (eller var detvenstre) med nøkkelen?? Slik er det i alle fall på min a6 99. Du skal kunne velge om denne skal "følge med" dørene eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2007 Skal ikke dette stilles inn ved at du vrir en gang til høyre (eller var detvenstre) med nøkkelen?? Slik er det i alle fall på min a6 99. Du skal kunne velge om denne skal "følge med" dørene eller ikke. Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på, skal sjekke dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2007 Det hadde aldri jeg kommet på hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2007 Som du ser av denne tråden så har jeg samme problem. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=82379 Har forsåvidt ikke funnet ut av det enda, men siden ingen a4 av min type ble levert med luftstyrt lukelås i europa, så er det mest trolig en mikrobryter som har tatt kvelden. Det sitter to ved låsesylinderen og en i lukelåsen. Den ved låsesylinderen kan kjøpes, mens den i lukelåsen kan ikke kjøpes, så her må du evt skifte hele låsen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2007 Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på, skal sjekke dette... Jeg tror jeg mått vri låsen min en gang mot venstre for å stille inn i forhold til fjernstyrt sentrallås. Akkurat nå er bilen inne hos Møller for skifte av olje og filter på gearkassa, men jeg skal sjekke i instruksjonsboka når jeg henter den i morgen, og komme med korrekt fremgangsmåte. Jeg stilte inn dette, og min bakluke følger instruksjonene fra fjernkontrollen sammen med alle andre låser på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2007 Jeg tror jeg mått vri låsen min en gang mot venstre for å stille inn i forhold til fjernstyrt sentrallås. Akkurat nå er bilen inne hos Møller for skifte av olje og filter på gearkassa, men jeg skal sjekke i instruksjonsboka når jeg henter den i morgen, og komme med korrekt fremgangsmåte. Jeg stilte inn dette, og min bakluke følger instruksjonene fra fjernkontrollen sammen med alle andre låser på bilen. Det funket med nøkkelen....Det må være noe de har gjort på siste service/ eukontroll, for nøkkel i bakluka har jeg aldri brukt Vridde den til venstre..... Tusen takk!! for dette har jeg aldri tenkt på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 10, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...