#1 Skrevet April 9, 2007 Noen som vet sånn ca pris for et bytte av reg.reim/vannpumpe på en 99 Audi TT 180 FWD? Hørte såvidt med møller og han mumlet (uten å sjekke) noe om over 9 000,- Forslag til alternativer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2007 Mener jeg betalte ca 7000,- hos VAG-forhandler i Halden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2007 5841,- kr. skulle de ha når jeg skifta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2007 5841,- kr. skulle de ha når jeg skifta. Det hørtes ut som en vesentlig bedre pris ja. Var dette på Møller, med bytte av vannpumpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2007 Det hørtes ut som en vesentlig bedre pris ja. Var dette på Møller, med bytte av vannpumpe?Dette var på VAG-verksted ja, inkl. bytte av vannpumpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2007 Da får jeg ta en real ringerunde på dette her. Takk for innspill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2007 Da får jeg ta en real ringerunde på dette her. Takk for innspill Husk å be om rabatter da. Får aldri værre svar enn nei, uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...