#1 Skrevet April 9, 2007 noen som vet om noen som driver med trykktesting og planing av topper her i bergen ? 1.Auto23 2.Metalock Andre billigere? (uten at det skal gå utover kvaliteten) Bjarte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2007 Veit ikkje om dei trykktester, men Stamnesagen i ytre Arna planer topper. Veit ikkje om eg skreiv riktig. Meiner og ha betalt 600kr toppen der tidligere. Er blitt noen år siden sist eg brukte dei. Du kan no ta ein tlf til dei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2007 beste kvaliteten er vel gjerne auto23........ kan bli det billigste på sikt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2007 eg hadde toppen min på planing, trykktesting og fiksing av toppen på auto 23 i fyllingsdalen. super service 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2007 Jeg gikk for auto23, leverte inn idag, begynnte på den med en gang. Trykkteste,planing,og utskifting av alle ventiltettninger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2007 fikk du pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2007 fikk du pris? Trykktesting Planing Utskifting av alle tettninger eksos + innsug Utskifting av alle ventilstyringer eksos + innsug hmm, mener det var alt. 8500,- inkl.mva (arbeid og deler) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2007 var vel samme pris eg og ga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2007 hm. og jeg måtte betale 9800 men da uten nye styringer på ventilsiden: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...