#1 Skrevet April 10, 2007 Hei... Har en GTI 16V KR. Denne har ikke lyst til og starte når den er kald. har sjekka kaldstarten, den funker fint. bilen får bensin, kanskje for mye... Tror nemlig jeg mangler CO skruen. men hørte på møller og de kunne skaffe denne, men det kunne de ikke, da måtte jeg kjøpe hele bensinmengdefordeleren til 2500kr.... Men det som er rart er at når jeg får start på den, så har jeg ingen problemer med å få start på den senere på dagen. men når den står stille over ca 10timer starter den ikke. Et annet problem jeg også har er at når bilen blir varm så begynner den og hyle når jeg ikke har gasspådrag og når den går på tomgang. det hender seg den blir 'flerstemt' også, at samme hyle lyd kommer fra flere steder.... kan dette være dårlige stempelringer? Håper noen kan svare meg på disse tingene så jeg får bilen i orden.... på forhånd takk... Mvh Stian Th 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2007 Hei... Har en GTI 16V KR. Denne har ikke lyst til og starte når den er kald. har sjekka kaldstarten, den funker fint. bilen får bensin, kanskje for mye... Tror nemlig jeg mangler CO skruen. men hørte på møller og de kunne skaffe denne, men det kunne de ikke, da måtte jeg kjøpe hele bensinmengdefordeleren til 2500kr.... Men det som er rart er at når jeg får start på den, så har jeg ingen problemer med å få start på den senere på dagen. men når den står stille over ca 10timer starter den ikke. Et annet problem jeg også har er at når bilen blir varm så begynner den og hyle når jeg ikke har gasspådrag og når den går på tomgang. det hender seg den blir 'flerstemt' også, at samme hyle lyd kommer fra flere steder.... kan dette være dårlige stempelringer?Håper noen kan svare meg på disse tingene så jeg får bilen i orden.... på forhånd takk... Mvh Stian Th ikke sikker på hva problemet ditt er.men har en mengde fordeler liggende hvis du er interesert.? 800 kr. var helt i orden ved avmontering. send pm hvis det frister. Mvh Cato 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...