#1 Skrevet April 10, 2007 Haster litt. Jeg har muligens et audi cab interiør for hånd og jeg lurer på hva som passer/ikke passer i coupen min? Evt modifikasjoner som kan gjøres for å få det til å passe (og se bra ut så klart). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2007 Regner med at fremstolene, dashen og dørsidene passer over. Værre blir det med baksetet og dørsidene bak? Er det mulig å modifisere dette til å passe slik at det blir bra? Det er jo akkurat de like dimensjonene. Like langt mellom bakrutene og dempertårnene sitter på samme sted... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2007 Etter det jeg husker så er det stor forskjell på sidetrekken bak. så det skal mye modifisering for at det skal bli fint. Lekte med Tanken å sette in S2 intriør i caben pga nakkestøttene bak, men fant vel ut at jeg måtte korte inn setene i bredden. Caben er vel smaller bak innvendig selv om fjærbeinstårna er like. Det er pga kalesje/kalesjelokk. Og det vil vel fort koste noen tusenlapper ved å få noen til å lage intriør til å modde. Da ville jeg heller ha trekt om baksetet, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2007 Da har jeg fått klarhet i det. Tråden kan stenges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...