Interiør Coupe/Cab hva passer?

Anbefalte innlegg

Haster litt.

Jeg har muligens et audi cab interiør for hånd og jeg lurer på hva som passer/ikke passer i coupen min?

Evt modifikasjoner som kan gjøres for å få det til å passe (og se bra ut så klart).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at fremstolene, dashen og dørsidene passer over.

Værre blir det med baksetet og dørsidene bak?

Er det mulig å modifisere dette til å passe slik at det blir bra? Det er jo akkurat de like dimensjonene. Like langt mellom bakrutene og dempertårnene sitter på samme sted...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter det jeg husker så er det stor forskjell på sidetrekken bak. så det skal mye modifisering for at det skal bli fint. Lekte med Tanken å sette in S2 intriør i caben pga nakkestøttene bak, men fant vel ut at jeg måtte korte inn setene i bredden. Caben er vel smaller bak innvendig selv om fjærbeinstårna er like. Det er pga kalesje/kalesjelokk. Og det vil vel fort koste noen tusenlapper ved å få noen til å lage intriør til å modde. Da ville jeg heller ha trekt om baksetet,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått klarhet i det.

Tråden kan stenges.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.