#1 Skrevet Juli 21, 2004 http://need4speedx.free.fr/video_audi.html Jeg kan ikke fransk, men det er i hvertfall fine bilder!! Audi S1, bl.annet fra Pikes Peak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2004 Sånt liver vi, det der er bare helt sinnsykt... Synd Audi bare satser på baneracere, hadde vært allright å se de fire ringene i WRC. Men det koster vel nok allerede... Men det er lov å drømme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2004 "Lø quattro Spår", hehe. Forstår ikke en dritt av språket jeg heller, men hvilken rolle spiller vel det? Bildene taler for seg selv! Forresten, jeg tror samme filmen, med engelsk tale, ligger på http://www.kwapinski.net/audi/video.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2004 For det første: For et h....... stygt språk fransk er...... For det andre, rimelig loco de tilskuerene der.. Ikke langt unna asså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2004 Ørjan: Nesten som å se Tour de France! Der må politiet bane vei, så ville var dem ikke i rally Per: Siiiiiiiinsykt mange filmer der, vet du om non kjapp måte å få logget inn med en ftp-klient eller.no? Blir så kronglete å laste ned fra nettleseren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Jensen Per: Siiiiiiiinsykt mange filmer der, vet du om non kjapp måte å få logget inn med en ftp-klient eller.no? Blir så kronglete å laste ned fra nettleseren... Har ikke peiling, jeg bare høyreklikket på en og en og lastet ned ca 10 av gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2004 alt er fra Duke Videos DVD... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Jensen Ørjan: Nesten som å se Tour de France! Der må politiet bane vei, så ville var dem ikke i rally Per: Siiiiiiiinsykt mange filmer der, vet du om non kjapp måte å få logget inn med en ftp-klient eller.no? Blir så kronglete å laste ned fra nettleseren... Prøv dette programmet her http://www.httrack.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Jensen Ørjan: Nesten som å se Tour de France! Der må politiet bane vei, så ville var dem ikke i rally I første norske FHM bladet står det intervju med Petter Solberg der han forteller om at tilskuerene prøver å ta på bilene. Colin McRae hadde kommet inn til service og en mekaniker hadde funnet en avrevet finger på speilet. Videre forteller Petter om en tilskuer som ble overkjørt på foten som da knakk, dagen etter kom han i serviceområdet og fikk signert gipsen av Colin, hadde vært hans største dag. Så jo, jeg tror det er vilt i WRC også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 12, 2004 jeg har en dobbelt så lang versjon av den der, på engelsk. ca 70 Mb. ædda bædda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...