Anbefalte innlegg

Skal lakkere felgene mine selv da jeg ikke har økonomi til å levere de til pulverlakkering. hvilken type lakk anbefales? er snakk om lettmetallfelger som skal glassblåses før lakkering. finnes der egentlig noen spesielle typer lakk som er egnet for dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har peiling? : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

send dem til lakkering for bra resultat..trenger ikke pulverlakk.. men bruk noe dem kaller for lastebil lakk.. noe seigere og tøffere lakk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan fint bruke vanlig billakk, men jeg anbefaler deg og bruke en 2komp epoxy grunning etter du har glassblåset dem,så 2-3 strøk med en slipefuller,tørke denne,og pusse over med ca p400. lakke:)

det finnes egne klarlakker som er egenet til felger ,men er dyrt og vanskeligt og få tak i,har ikke testet selv.jeg bruker bare en vanlig klarlakk på alt jeg lakker.

Vet blant annet at MB har en egen ripefri klarlakk som kansje hadde vert godt på felger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipsene.. viste seg etterhvert at disse felgene ikke passet allikevel. noen som er interessert i Penta 100+ felger 5x112 så gi meg en lyd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.