Telemark: Felleskjøring "Die Aller Vaerste's" vårmønstring søndag 29.april

Anbefalte innlegg

Allroad-Even....blir det no mer bakkekontakt på deg snart?? Du kjører vel ikke gris vel ?? Har jeg aldri sett ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Allroad-Even....blir det no mer bakkekontakt på deg snart?? Du kjører vel ikke gris vel ?? Har jeg aldri sett ;-)

 

hehe, ikke mer gris enn deg;) Det skal en del til å slå:P haha:P

 

Det blir no mer bakkekontakt etterhvert:) Men er ikke så lett å hamle opp 9250 kr vettu:P Kan du spandere kanskje?:P hehe.. men men.. nei, blir nok når pengene kommer ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns det var kjekt at den var så høy for jeg kunne se under bilen din å se hva som skjedde forran :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha! Beste komentaren Kristian!!!

 

Allroad Even: haha : : haha : : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha! Beste komentaren Kristian!!!

 

Allroad Even: haha : : haha : : haha :

 

Den er jo gammal:P velkommen etter Lars;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns det var kjekt at den var så høy for jeg kunne se under bilen din å se hva som skjedde forran :P

 

Tror ikke du skal snakke så høyt jeg Stian:P Du har jo allroad, riktignok MED Quattro;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du skal snakke så høyt jeg Stian:P Du har jo allroad, riktignok MED Quattro;P

 

Nå skal det legges merke til at han ikke har satt på store hjul da.... Han kjører orginale hjul. Ikke hjul som deg.

 

Men han velger i rektig vei.... Først få den ned så felger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ikke mer gris enn deg;) Det skal en del til å slå:P haha:P

 

Det blir no mer bakkekontakt etterhvert:) Men er ikke så lett å hamle opp 9250 kr vettu:P Kan du spandere kanskje?:P hehe.. men men.. nei, blir nok når pengene kommer ja:)

 

Et par taxihelger xtra d vettu, og litt fett m tips, så har du penga og senkesettet på bilen. Men det skal jo monteres, i tillegg til at du må ha 4 hjuls kontroll, så pengene kommer til å fly åkke som. Pr. idag får du jo glatt plass til en kilo sukker oppunder hjulbuene;-) Sånn kan vi ikke ha det vel... Skal nok se det år`ner seg for snille gutter når skattepengene kommer!!

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja traktor skal me alle kjøre :) må se å høy den kan bli med senke sett og ikke minst hvor lav :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par taxihelger xtra d vettu, og litt fett m tips, så har du penga og senkesettet på bilen. Men det skal jo monteres, i tillegg til at du må ha 4 hjuls kontroll, så pengene kommer til å fly åkke som. Pr. idag får du jo glatt plass til en kilo sukker oppunder hjulbuene;-) Sånn kan vi ikke ha det vel... Skal nok se det år`ner seg for snille gutter når skattepengene kommer!!

 

Kristian.

 

Hehe, det stemmer Kristian:) Er bare de jeg venter på, så kommer det senk:P hehe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal det legges merke til at han ikke har satt på store hjul da.... Han kjører orginale hjul. Ikke hjul som deg.

 

Men han velger i rektig vei.... Først få den ned så felger!

 

Nå skal det også sies at det tilbudet jeg fikk på felger/dekk, kunne jeg ikke si nei til, så da valgte jeg det først;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja traktor skal me alle kjøre :) må se å høy den kan bli med senke sett og ikke minst hvor lav :D

 

Hehehe:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må vi ikke "mobbe" Mr. Allroad 1.6 himself mer....bilen hans blir nok bra når den blir ferdig. Hvis ikke må du hive inn litt mer stereo for å få det rette stuket på kjerra di...

 

Vi ser frem til resultatet Even - hiv ut bilder så fort du er "klar".

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må vi ikke "mobbe" Mr. Allroad 1.6 himself mer....bilen hans blir nok bra når den blir ferdig. Hvis ikke må du hive inn litt mer stereo for å få det rette stuket på kjerra di...

 

Vi ser frem til resultatet Even - hiv ut bilder så fort du er "klar".

 

Kristian.

 

Blir nok bra til slutt:) alt koster penger, men hadde de bare vokst på trær:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stakkar Even nå må du ikke føle deg presset på noen måte... Vi venter til DU er KLAR veit du :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stakkar Even nå må du ikke føle deg presset på noen måte... Vi venter til DU er KLAR veit du :D

 

Hehe, 0 stress;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.