Anbefalte innlegg

Har akkurat montert en sånn grill på passat`n.. bestilte igjennom e-bay jeg og.... er som sagt endel penger og spare ja.. kommer til og handle mere der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sinnsykt bra frode. jeg har kamei sin nå og var ikke kiin på å kjøpe helt ny grill igjen. så det blir e-bay på meg også.

har du linken til den du kjøpte???? var det flere? er det et firma???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E-Bay er fint har handlet en del der selv, og man sparer masse penger i forhold til BLOD prisene i norge. Plus man kan finne mye morsomt som aldri kommer til norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det med toll og moms og greier da???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du linken til den du kjøpte???? var det flere? er det et firma??? [/b]

Nei jeg har ikke linken... men det var bonrath jeg kjøpte... men det lå mange inne når jeg sjekket...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond Martinussen

Hvordan blir det med toll og moms og greier da???

Det kommer litt ann på det... jeg bestilte blinklys en gang og dem sendte dem som gave, så da ble det ikke noe toll og moms:p

men på store ting jeg har bestilt som fangere og sånt så har jeg fått en egen regning i fra transportfirma her i norge som har tollet og momset varen...

Har ikke vært noe problem i det helle tatt.... nesten litt for enkelt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, dette høres jo veldig så enkelt og bra ut. Men ordner selger med frakt, eller må du ordne dette selv? Og hvordan er det med betaling?

Forresten, bilen ble meget bra med den nye grillen!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri motte bet toll. da det er privat kjøp m lave summer.

Kjøper bet frakt, si en vanlig litten del som ikke veier så mye har jeg bet. 8,20 euro i frakt. Når det gjelder bet overfører du penger til deres konto. Da dette er et skriftlig kjøp er det lettere å få ordnet hvis det skule bli noe tull.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er som runar sier.. kjøper bet. frakt.. du får beskjed hvor mye selger skal ha for å sende det til deg og så overfører du penger til den personens konto.. og så ert det bare og sitte og vente:p

Ja jeg syntes det ble bra med sånn grill på bilen... har vel egentlig alltid hatt sans for sånne griller.. men det er jo hver sin smak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du snøring på om det finnes en sånn grill til min bil, en 2004-modell A3?? Det skulle jeg veldig gjerne ha hatt!!!!! Liker disse grillene veldig godt jeg også, så du gjorde et meget godt valg i mine øyne ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant denne..... se bilde 3A3C

3%20a3%20copy.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe adresse til stedet du fant den??? Takk forresten ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja du får tak i det her og.. men da koster det jo endel mer.... mener jeg bet. rundt 400,- for den jeg kjøpte.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo Arve.

Jeg kjøpte emblemløs grill hos http://www.autospar.no

Med frakt kom den på ca. 550,- hvis jeg ikke husker feil.

Da blir det ikke så mye billigere å kjøpe på eBay.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.