#1 Skrevet April 10, 2007 Ser de er jo ganske billige... 5000kr. siden jeg må ha nye dempere foran så lurer jeg på om jeg ikke like godt skal kjøpe Justerbart senkesett. siden jeg og nå bare har 40mm senkesett og vil ha bilen litt lavere.. Lurer på om noen har prøvd dissse om om de virker til å holde en grei kvalitet. ser de er bare galvanisert, rustfritt hadde vel vært best men. Evnt om noen vet om noen andre bra til en grei Pris. Skal brukes på en seat toledo 97mod, TDI.. Mvh, Trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2007 Jeg har det, har kjørt på det siden juli 2006 omtrent, og er fornøyd utifra prisen. Det er stivt og har lite komfort, men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2007 Veldig stivt ? Er så dårlig veier oppi her jeg bor så kun tenkt meg litt fjøring... Men ska man ha senka bil så må man vel ofre litt på Comforten.. Trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2007 Nå har jeg kun sammenligningsgrunnlag mot Eibach-fjærer på originaldempere, altså svært lite å sammenligne med, men utifra andre tråder, så er det ganske stivt, ja.. Sikkert noen flere som har noen tanker å bidra med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2007 Finnes vel flere tråder om dette teamaet fra før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...