Noen som har justerbart senkesett fra Eyecandyracing, VMAXX.

Anbefalte innlegg

Ser de er jo ganske billige... 5000kr. siden jeg må ha nye dempere foran så lurer jeg på om jeg ikke like godt skal kjøpe Justerbart senkesett. siden jeg og nå bare har 40mm senkesett og vil ha bilen litt lavere.. Lurer på om noen har prøvd dissse om om de virker til å holde en grei kvalitet. ser de er bare galvanisert, rustfritt hadde vel vært best men. Evnt om noen vet om noen andre bra til en grei Pris. Skal brukes på en seat toledo 97mod, TDI..

 

Mvh, Trond

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har det, har kjørt på det siden juli 2006 omtrent, og er fornøyd utifra prisen.

Det er stivt og har lite komfort, men.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig stivt ? Er så dårlig veier oppi her jeg bor så kun tenkt meg litt fjøring... Men ska man ha senka bil så må man vel ofre litt på Comforten..

Trond

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg kun sammenligningsgrunnlag mot Eibach-fjærer på originaldempere, altså svært lite å sammenligne med, men utifra andre tråder, så er det ganske stivt, ja.. :)

Sikkert noen flere som har noen tanker å bidra med.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes vel flere tråder om dette teamaet fra før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.