#1 Skrevet Juli 22, 2004 Noen som vet om et bra verksted UTEN 2-3 ukers vente tid i Oslo - Lillestrøm området som kan bytte eksos anlegg på min ny innkjøpte 83' Scirocco? Må bytte alt fra manifold og ut. Mine 2 andre biler er blitt solgt og blir hentet i løpet av uka, så jeg er nødt til å få scirocco'n bruks klar så fort som mulig. Har ikke tid til å begynne på dette selv denne uka...... Scirocco'n blir da bruks bil til Touran'n kommer i august / september. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2004 Fant ut av det selv. Disse ordner biffen for meg http://www.bilens-eksosanlegg.no 1300,- for bytte av komplett anlegg inkludert deler og jobb. Nesten ikke verdt å gjøre det selv en gang da....... Noen som har testet de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2004 Jeg brukte de på en Ford Fiesta(ikke spør...) jeg hadde en gang. Billige og kjappe til å få jobben gjort, omtrent samme kvalitet som Riis bilglass om du har vært borti de. Kjekt med slike drop-in bilverksteder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...