#1 Skrevet April 10, 2007 hei. er det noen som har bilder av en matt svartt felg på en blank svart bil? er litt skeptisk på om dette vil se bra ut eller ikke? om noen har bilde så legg de gjerne inn her eller en link... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2007 hei. er det noen som har bilder av en matt svartt felg på en blank svart bil?er litt skeptisk på om dette vil se bra ut eller ikke? om noen har bilde så legg de gjerne inn her eller en link... Jeg har sort matt felg på sort metallic bil. Glem de planene. Ikke pent. EDIT; Hadde ikke bilde på PC'n, men kan skaffe hvis du vil. Golf III 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2007 Jeg har sort matt felg på sort metallic bil. Glem de planene. Ikke pent. EDIT; Hadde ikke bilde på PC'n, men kan skaffe hvis du vil. Golf III tror jeg slår det fra meg jeg å... men vil gjerne se bilde for det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2007 jeg har samme problem, jeg også lurer på å kjøpe svarte matte felger til svart metalic bil... Takker visst noen kan legge ut bilde ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 15, 2007 Jada, bilen er skitten..... Og sliten i lakken...... :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...